اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط شدید قیمت طلا از صبح امروز

پس از ناتوانی طلا در به دست آوردن سطوح بالاتر در هفته گذشته، قیمت طلا صبح امروز کاهش بسیار شدیدی یافت و در قلمرو قرمز باقی ماند.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا پس از آنکه نتوانست در روز جمعه هفته گذشته بالاتر از 1900 دلار تثبیت شود در یک روند نزولی قرار گرفت و همراه با باز شدن بازار های جهانی از صبح امروز کاهش شدیدی را شاهد بود.

قیمت هر اونس طلای جهانی در لحظه نگارش این خبر، 1868 دلار می باشد که بیش از 14 دلار کاهش قیمت را نشان می دهد. به گفته کارشناسان طلا در حال حرکت به سمت حمایت خود در سطح 1850 دلار است.

طلا

سه عامل سختگیری‌ های بانک های مرکزی، قرنطینه های طولانی چین و تحریم‌ های جدید گروه ۷ بر نفت روسیه باعث نگرانی سرمایه گذاران نسبت به رشد اقتصاد جهانی شده و بازار های مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است.

کارشناسان پیش بینی می کنند که تا زمانی که بازدهی ده ساله خزانه داری ایالات متحده نزدیک به بالاترین حد چند ساله خود باقی بماند، احتمال بهبود پایدار قیمت طلا ضعیف است.

از منظر فنی در صورتی که قیمت طلا به زیر حمایت 1868 دلار سقوط کند راه برای نزول بیشتر مهیا شده و به سمت سطح روانی 1850 دلار حرکت خواهد کرد.

کارشناسان پیش بینی می کنند که طلا در نقطه 1850 دلار متوقف شود اما در صورتی که فشار فروش افزایش یابد و طلا به شکل پایداری به زیر این سطح سقوط کند، دو حمایت بعدی طلا در نقاط 1836 و 1800 دلار خواهد بود.

از طرف دیگر طلا برای اینکه بار دیگر صعودی شود نیاز دارد تا بالاتر از نقطه 1895 دلار قرار بگیرد. در صورت تثبیت قیمت طلا بالا تر از این نقطه، پیش بینی 1910 و 1920 دلاری شدن طلا دور از ذهن نخواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد