اونس طلا2414.52
مظنه14,476,000
18 گرم3,341,700
ارزش سکه32,614,428
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

آیا او با احساسات شما بازی می کند ؟

علامت هایی که نشان میدهد کسی با احساسات شما بازی میکند. این علائم را بخوانید تا ببینید آیا او با احساسات شما بازی می کند یا خیر و چه کاری می توانید انجام دهید.

اگراو با احساسات شما بازی می کند، یعنی شما عاشق او هستید، اما او نیست. نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد او به شما علاقه ای ندارد پس این علائم را بخوانید تا ببینید آیا او با احساسات شما بازی می کند یا خیر و چه کاری می توانید انجام دهید.

توجه کنید که او چقدر به شما توجه می کند

او وقتی در کنار دوستانش است شما را فراموش میکند .ا در کنار شما حوصله اش سر می رود یا به چیزهایی که شما می گویید بی علاقه است، احتمالاً روی رابطه سرمایه گذاری نکرده است. اگر او شما را دوست نداشته باشد، ممکن است چیزهایی را که به او می گویید به خاطر نیاورد.

او را با کسی مقایسه کنید که در گذشته واقعاً شما را دوست داشته است

اگر او شما را دوست داشته باشد، بیشتر از افراد دیگر به صحبت کردن با شما علاقه دارد و در مورد کاری که انجام میدهید میپرسد و سعی میکند دوباره شما را ببیند. اما اگر او در کنار شما عصبی به نظر برسد و چیزهای را که گفته اید، فراموش می کند به شما علاقه ندارد.

او از نظر عاطفی به شما وابسته نیست

او به آنچه برای شما اتفاق می افتد، اهمیت نمی دهد و زمانی که شما ناراحت هستید ناراحت نمی شود. او نمی خواهد که شما او را دوست داشته باشید، و زمانی که شما احساسات خود را نسبت به او نشان می دهید هیجان زده نمیشود و اگر فکر کند شما او را دوست ندارید ناراحت نمیشود.

او با شما صادق نیست

کسی که شما را بازی می دهد اینگونه است که در مورد احساساش صادق نیست. کسی که شما را بازی می دهد،به شما دروغ میگوید و وعده ازدواج میدهد اما تلاشی برای آن نمیکند. او هرگز شما را به دوستان یا خانواده خود معرفی نمیکند.

رابطه شما پیشرفت نمیکند

چقدر از زمانی که یکدیگر را دیده اید، می گذرد. اگر بیش از یک ماه گذشته است و شما هنوز دوستان او را ندیده اید، و او نسبت به رابطه شما بیزار است. او نمی خواهد زیاد شما را ببیند، در مورد انجام کارهایی با شما در آینده صحبت نمی کند، یا در مورد احساسات خود نسبت به شما صحبت نمی کند. یا ممکن است به شما بگوید که از شما خوشش میآید، اما هیچ تلاشی برای رابطه نمیکند.

برای دیدن شما در دسترس نیست

این یک نشانه بزرگ است که نشان می دهد او چقدر به رابطه علاقه مند است. اگر بازی با احساسات باشد، او میخواهد شما را در اواخر شب یا زمانی که برایش راحت است ببیند. او اغلب اوقات ملاقات با شما را لغو میکند، قرارها را به تعویق می اندازد. ببینید که او چند بار با شما قرار ملاقات گذاشته یا گفته است که سرش شلوغ است.

حرف دلتان را گوش کنید

حس شما در مورد این چیزها درست است. ذهن شما می تواند رفتارهای او را منطقی نشان دهد زیرا می خواهد که باور کنید که همه چیز بین شما خوب است. پس به حرف دلتان گوش دهید قبل از اینکه بیشتر درگیراین رابطه شوید و از رابطه خارج شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد