اونس طلا2302.52
مظنه14,511,000
18 گرم3,349,800
ارزش سکه32,693,283
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)40,850,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

سه چیزی که زندگی شما را مسموم می کند

این عقیده وجود دارد که مردم دقیقاً همانطور که شما به آنها اجازه می دهید با شما رفتار می کنند و این تا حد زیادی درست است.

مجله خبری طلا فهرستی از کارهایی که نباید به دیگران اجازه انجام آن ها را بدهید، جمع آوری کرده است. در ادامه همراه ما باشید.

1-شما برای ظاهر یا ترجیحات خود شرمنده هستید.

باید توجه داشته باشیم که این در مورد کد لباس یا آداب است: شما باید قوانین را دنبال کنید. اما اگر کسی در مورد لباس، شکل یا انتخاب همسر شما منفی می گوید، لطفاً شروع به بهانه جویی نکنید. شما هیچ گناهی ندارید و به هیچکس مدیون نیستید. به یاد داشته باشید که افراد فضول احتمالاً اتفاق خاصی در زندگی خود ندارند.

2-شما مجبور هستید بین شغل و زندگی شخصی یکی را انتخاب کنید.

افسوس که این خیلی اوقات هم در محل کار و هم در خانه اتفاق می افتد. اما هیچ قانونی وجود ندارد که شما را ملزم کند خانواده خود را به نفع کار رها کنید یا برعکس. بنابراین، مجبور نیستید تسلیم فشار کار یا خانواده خود شوید و تمام وقت خود را صرف یک مورد کنید. برقراری ارتباط با نیازهای خود به هر دو طرف و مدیریت خوب زمان به شما کمک می کند تا در کار برتر باشید و برای عزیزان خود وقت پیدا کنید.

3-همه چیز در دنیا برای شما تعیین می شود.

این امکان وجود دارد که مادر و پدر شما واقعاً بهتر از شما این زندگی را بدانند، حتی اگر خودتان یک پدر و مادر باشید. اما این به آنها حق تحمیل انتخاب خود را به شما نمی دهد، هر چقدر هم که خوب به نظر برسد. این زندگی شماست. شما عواقب تصمیمات خود را متحمل خواهید شد، بنابراین شما حق دارید آنها را اتخاذ کنید. در نهایت، بهتر است یک طراح شاد، البته نه خیلی معروف، باشید تا یک وکیل ثروتمند که نمی تواند از افسردگی خارج شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد