اونس طلا2337.71
مظنه14,746,000
18 گرم3,404,100
ارزش سکه33,222,738
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

3 راه برای تسکین کمردرد در زمان کوتاه

در حالی که کمردرد بسیار شایع است، لزوماً به این معنی نیست که طبیعی است. احساس درد در پشت شما ممکن است شما را از لذت بردن از ورزش های مورد علاقه خود باز دارد،

روی کار شما تاثیر بگذارد و مانع از انجام روال عادی شما شود. اگر کمردرد شما بیشتر از چیزی است که می توانید کنترل کنید، ممکن است بخواهید یک قرار ملاقات با پزشک خود رزرو کنید، اما کارهای زیادی نیز وجود دارد که می توانید برای تسکین آن انجام دهید. در اینجا در مجله خبری طلا، نکات و ترفندهایی را گردآوری کرده ایم که می تواند به شما در کاهش کمردرد آزاردهنده کمک کند.

1-ماساژ پا را امتحان کنید.

ماساژ پا علاوه بر آرامش باورنکردنی، می تواند به تسکین کمردرد کمک کند. یک ناحیه رفلکس متصل به ستون فقرات روی پاهای شما قرار دارد و ماساژ دادن آن می تواند کمردرد آزاردهنده را تسکین دهد. شست های خود را روی قوس داخلی پا قرار دهید و آنها را به سمت بالا و پایین کف پا فشار دهید تا جریان خون به اعصاب پشت شما بهبود یابد.

2-یک لیوان شیر زردچوبه بخورید.

افزودن برخی از غذاهای ضد التهابی به رژیم غذایی یک راه آسان و خوشمزه برای کاهش واکنش های دردناک در بدن شما است. زردچوبه که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد آرتروزش شناخته شده است، ممکن است به شما در جلوگیری از کمردرد کمک کند. 1/2 قاشق چایخوری پودر زردچوبه را در یک لیوان شیر معمولی یا گیاهی گرم مخلوط کنید و قبل از رفتن به رختخواب از آن لذت ببرید تا ترکیبات ضد التهابی در هنگام خواب کار خود را انجام دهند.

3-دوش آب گرم بگیرید.

یک دوش آب گرم خوب می تواند به شما کمک کند پس از یک روز پرمشغله آرام شوید و تمام استرس را از بین ببرید. جدا از اینکه یک مراسم قبل از خواب برای خوب خوابیدن است، دوش گرفتن باعث تحریک جریان خون به عضلات و مفاصل سفت می شود. از آنجایی که آب گرم اسپاسم عضلانی را کاهش می دهد، ممکن است به شما کمک کند احساسات دردناک کمر خود را فراموش کنید.

4-زود بخوابید.

یک خواب آرام شبانه به شما کمک می کند تا با انرژی از خواب بیدار شوید و برای رویارویی با روز آماده باشید. علاوه بر کاهش استرس و اجازه دادن به بدن برای بهبودی، خواب کافی در صورتی که کمر شما اغلب احساس درد می کند بسیار مهم است. از آنجایی که بافت‌های بدن شما هنگام خواب بهبود می‌یابند، بستن چشم با کیفیت برای سالم نگه داشتن کمر ضروری است.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد