اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 توانایی درباره زبان که نمی دانستید

زبان ما عضوی است که مدام از آن استفاده می کنیم، اما توجه زیادی به آن نمی کنیم. ما از آن برای اساسی ترین کارکردهای زندگی انسان، مانند خوردن و صحبت کردن، استفاده می کنیم ...

3 توانایی درباره زبان که نمی دانستید

زبان ما عضوی است که مدام از آن استفاده می کنیم، اما توجه زیادی به آن نمی کنیم. ما از آن برای اساسی ترین کارکردهای زندگی انسان، مانند خوردن و صحبت کردن، استفاده می کنیم، اما خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنیم توانایی دارد. زبان شما در واقع حقه های زیادی در زیر آستین خود دارد : برای مثال، افراد زیادی نمی دانند که این یکی از انعطاف پذیرترین و انعطاف پذیرترین اندام های بدن انسان است.

بنابراین ما امروز در مجله خبری سایت طلا می خواهیم واقعیت های شگفت آوری را درباره این عضو از بدن را به اشتراک بگذاریم

1-زبان شما بر خلاف سایر عضلات هرگز خسته نمی شود

آیا متوجه شده اید که با وجود اینکه زبان شما یک عضله است، هرگز خسته یا درد نمی کند؟ البته در صورتی که از هیچ نوع بیماری پزشکی رنج نبرید. سپس، بر خلاف عضلات پاها یا بازوهای شما، که اگر فعالیت بدنی زیادی داشته باشید، آسیب می بینند، زبان شما می تواند حرکت مداوم را تحمل کند، زیرا در واقع از 8 ماهیچه تشکیل شده است. همچنین به همین دلیل بسیار انعطاف پذیر است. آیا به همین دلیل است که برخی از ما هرگز از خوردن خسته نمی شویم؟

2-هر زبانی متفاوت است

هر زبانی متفاوت و منحصر به فرد است. زبان شما مانند انگشتان شما دارای اثر منحصر به فرد خود است، بنابراین می توان از آن به عنوان روشی برای شناسایی استفاده کرد. هرچند ممکن است خیلی خوشایند نباشد. آیا می توانید تصور کنید که به جای استفاده از انگشت شست مجبور شوید در فرودگاه زبان خود را اسکن کنید؟

3-زبان ها خسته نمی شوند، اما می توانند چاق شوند.

همانطور که در نکته اول گفتیم، بدن انسان از خستگی مداوم رنج می برد و استثناء این قاعده زبان است. البته، ممکن است برخی افراد فکر کنند که زبان دائماً در حال ورزش و فرم است، اما در واقع، درست مانند هر عضله دیگری، در صورت افزایش وزن، زبان شما می‌تواند چاق شود. در واقع، مشکلات خروپف و خواب می تواند مربوط به داشتن زبان چاق باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد