اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه ریسک کنیم اما ضرر نکنیم

به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید ریسک کنید. ریسک ،کارآفرینی را تعریف می کند. اما همه ریسک ها برابر نیستند. اینجاست که شما باید کمی زمان بگذارید و تصمیمات دقیقی در مورد اینکه کدام ریسک بیشترین نتیجه را میدهد، بگیرید.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید ریسک کنید. ریسک ،کارآفرینی را تعریف می کند. اما همه ریسک ها برابر نیستند. اینجاست که شما باید کمی زمان بگذارید و تصمیمات دقیقی در مورد اینکه کدام ریسک بیشترین نتیجه را میدهد، بگیرید.

ممکن است اصطلاح "بازده سرمایه گذاری تعدیل شده با ریسک" را شنیده باشید. به تمام فرصت هایی که در مقابل شما قرار دارند فکر کنید. این ریسکهای محاسبهشده ممکن است در ابتدا کمی ترسناک باشند، اما میتوانند در درازمدت حداکثر سود را برای شما داشته باشند. اگر میخواهید کسبوکار موفقی داشته باشید و به موفقیتهای زیادی برسید، باید تصمیماتی بگیرید که ممکن است قبلاً به طور معمول نمیگرفتید.

قبل از ریسک کردن فکر کنید

قبل از اینکه هر نوع ریسکی را بپذیرید، همیشه همه چیز را با دقت بررسی کنید. از مزایا و معایب آن ریسک مطلع باشید. اگر افراد حرفه ای در کنارتان باشند، منطقی است که چنین ریسکی را بپذیرید، به خصوص اگر به معنای امکان کاهش ضرر برای تجارت شما باشد. در کنار بررسی دقیق در مورد همه چیز، اهدافی برای خود و کسب و کارتان نیز تعیین کنید.

تعیین اهداف

یک تکه کاغذ و خودکار یا لپ تاپ بردارید و اهداف خاصی را برای خود بنویسید. در مرحله بعد، تاریخ های معقولی را برای زمانی که می خواهید به آن اهداف دست یابید، تعیین کنید. وقتی اهدافی را در نظر بگیرید، چیزی برای کار کردن دارید و میتوانید برای آن ریسک کنید، به خصوص اگرهدف مشخصی در نظر بگیرید. فقط مطمئن شوید که اهداف شما و زمان اختصاص داده شده واقع بینانه است تا بتوانید به آنها برسید.

مسئولیت پذیری

وقتی ریسک می کنید، مسئولیت آن را بر عهده بگیرید، که به هر حال باید به عنوان یک مدیر این کار را انجام دهید. مسئولیت پذیری به این معنی است که شما مسئول سازماندهی افکار خود و جمع آوری آنها در کنار هم هستید و انتخاب می کنید که کدام ریسک های محاسبه شده باید برای کسب و کارتان را باید انجام دهید. تصور کنید اگر هیچ ریسکی نکنید، اکنون کسب و کار شما به کجا میرسد؟ اگر ریسک شما منطقی است، نفس عمیق بکشید و آن را انجام دهید.

خارج از چهارچوب فکر کنید

واقعیت این است که وقتی شما میخواهید ریسک کنید دارید خارج از چارچوب فکر می کنید، احتمال موفقیت شما در سرمایه گذاری های تجاری بیشتر از افراد ریسک نا پذیر است. ریسک خود را به دقت بسنجید، اهدافی را تعیین کنید و مسئولیت را بر عهده بگیرید و به یاد داشته باشید که گاهی اوقات یک خطر ممکن است به یک عقبگرد و شکست تبدیل شود. تجربه کسب کنید و به سمت جلو حرکت کنید، ریسک های محاسبه شده به شما در کاهش ضرر در دراز مدت کمک می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد