اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

راز 100 ساله شدن توسط علم کشف شد

اگر برای شما نیز سوال است که برخی از افراد چگونه صد سالگی می رسند و یا بیش از آن زندگی می کنند حتما ادامه این خبر را بخوانید.

به گزارش سایت طلا، زندگی طولانی و صد ساله شدن یک هدف بسیار سخت به شمار می رود اما با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی به صد سالگی می رسند، شما نیز می توانید به همین اندازه زندگی کنید.

احتمالا با خود می اندیشید که برای زندگی تا صد سالگی نیاز دارید تا یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی روزانه داشته باشید، هرچند این موضوع صادق است اما دانشمندان کشف کرده اند که عوامل دیگری نیز وجود دارد که باعث زندگی طولانی و شاد می شود.

بر اساس مقاله ای که در اینسایدر منتشر شده است، راز طول عمر و زندگی تا 100 سالگی این است که برنامه روزانه خود را حتی در موارد ناسالم حفظ کنید. برای مثال حتی اگر میان وعده ناسالمی می خورید به آن پایبند باشید.

صد سالگی

بر اساس این مقاله، ایشوویچ و نویسنده همکارش، مایکل اشلی، پیشنهاد می‌ کنند که پایبندی به یک روال مشخص و باقی ماندن بر روی آن کلید یافتن هدف، معنا، شادی و حتی طول عمر است.

مقاله دیگری نیز که توسط MarketWatch ارسال شده است موافق است که عادات ناسالم در برنامه روزانه شما می تواند نقش مهمی در طول عمر داشته باشد.

در این مقاله، تام پرلز، موسس و مدیر مطالعه صد ساله نیوانگلند، می‌ گوید که او معتقد است ژن‌ های خوب می‌ توانند نقش موثری در طول عمر داشته باشند.

طول عمر

عوامل دیگری از جمله نگرش مثبت و مدیریت استرس نیز می تواند دلیلی برای طول عمر و 100 ساله شدن باشد چرا که باعث آرامش اعصاب و در نتیجه آرامش بدن شود.

با وجود مقاله های بالا تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز است تا مشخص شود دقیقا در بدن انسان چه اتفاقی می افتد که فرد به صد سالگی می رسد.

در حال حاضر مطالعاتی بر روی سلول ها، روند پیری آنها و همچنین مطالعاتی درباره سن بیولوژیک انسان در برابر سن تقویمی در حال انجام بوده و نتیجه این تحقیقات می تواند مسائل بزرگی را در این زمینه حل کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد