اونس طلا2414.89
مظنه14,356,000
18 گرم3,314,000
ارزش سکه32,344,068
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

چگونه با کسی که دوستش داریم آشتی کنیم

روابط، چه افلاطونی، چه خانوادگی یا عاشقانه، می تواند چالش برانگیز باشد. مردم اغلب صدمه می بینند و بازسازی آن زمان و تلاش می خواهد.

روابط، چه افلاطونی، چه خانوادگی یا عاشقانه، می تواند چالش برانگیز باشد. مردم اغلب صدمه می بینند و بازسازی آن زمان و تلاش می خواهد. اگر هر دو نفربه متعهد باشند، آشتی امکان پذیر است. شما می توانید این روند را طی کنید و حیثیت خود را حفظ کنید، اگر راه درستی داشته باشید.

آماده شدن برای آشتی

آشتی با بخشش فرق دارد. مردم بخشش و آشتی را با هم اشتباه می گیرند. اگر کسی مایل به آشتی کردن نیست، شما نمی توانید این کار را انجام دهید. اگر طرف مقابل آماده نیست، پس زمان آشتی نیست. شما فقط میتوانید برای خودتان تصمیم بگیرید. اگر طرف مقابل تمایلی به صحبت با شما ندارد، به او زمان بدهید.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

انتظار نداشته باشید که همه چیز پس ازآشتی کردن به حالت عادی برگردد. بهبود روابط زمان می برد. انتظار نداشته باشید طرف مقابل به سرعت همه چیز را فراموش کند.

غرور خود را کنار بگذارید

آشتی مستلزم صداقت است. خواه شما مقصربودید یا نه، آماده شنیدن چیزهایی در مورد خودتان باشید که ممکن است دوست نداشته باشید . باید بپذیرید اشتباه کرده اید، صدمه دیده اید، و چیزها را از دید طرف مقابل ببینید. آشتی کردن شما نشان دهنده قدرت شماست.

پذیرش خشم و ناراحتی

به احتمال زیاد، هم شما و هم طرف مقابل احساس آسیب یا ناراحتی می کنید. شما نباید وانمود کنید که ناراحت نیستید. به طرف مقابل بگویید چرا عصبانی هستید. همچنین باید به طرف مقابل اجازه دهید تا هر خشمی را که احساس میکند ابراز کند. نوشتن احساساتتان به شما کمک میکند بدانید از چه چیزی ناراحت هستید.

به دیدگاه طرف مقابل گوش دهید.

به طرف مقابل اجازه دهید در مورد رابطه اش صحبت کند. شما و طرف مقابل باید با یکدیگر همدردی کنید. همدلی می تواند عصبانیت را کاهش دهد. هنگام صحبت کردن به او کاملا توجه کنید. وقتی طرف مقابل در حال صحبت کردن است به جواب دادن فکر نکنید. قبل از پاسخ دادن، صبر کنید تا حرف او تمام شود.

عذرخواهی کنید

بابت هر گونه اشتباه عذرخواهی کنید. وقتی به خاطر آزار کسی از اوعذرخواهی می کنید، حق را به او میدهید. این روشی است که نشان میدهد به او و احساساتش احترام میگذارید و او را درک میکنید. عذرخواهی شما باید بیان کند که از کاری که انجام دادهاید پشیمان هستید و مسئولیت کارتان را بر عهده میگیرید . باید بدانید که عذرخواهی کردن شرمآور نیست.

جلب اعتماد کنید

اعتماد پایه و اساس هر رابطه است. هنگامی که شکسته شد، بازسازی آن به زمان و تلاش نیاز دارد. هم شما و هم طرف مقابل باید برای برقراری ارتباط ، رفتار خود را تصحیح کنید و صبور باشید. گاهی اوقات در روابط شکست وجود دارد. گفتار و اعمال شما باید مطابقت داشته باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد