اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این روش قدم به قدم نوع پوست خود را پیدا کنید

پیدا کردن نوع پوست به شما در انتخاب درست صابون، کرم و لوازم آرایشی کمک می کند و در نتیجه پوستی زیبا و درخشان برای شما به ارمغان می آورد.

به گزارش سایت طلا، همانطور که می دانید مانند انواع حالت های مو، پوست نیز دارای انواعی است که شما باید با توجه به نوع آن، مراقبت های لازم و لوازم آرایشی و مراقبتی خود را انتخاب کنید تا بتوانید پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

توجه به این نکته که باید نوع پوست خود را تشخیص دهید در سلامت پوست بسیار مهم است، زیرا به شما کمک می کند تا محصولات مراقبتی متناسب با نوع پوست خود را استفاده کنید.

این کار بسیار مهم است زیرا محصولات مراقبتی متناسب با نوع خاصی از پوست سازگار هستند و برای مثال هیچ گاه نمی توانید از کرم مخصوص پوست های چرب برای پوست خودتان که یک پوست نرمال است استفاده کنید و منتظر باشید که پوستی زیبا داشته باشید.

پوست افراد به 4 نوع کلی تقسیم می شود: پوست چرب، پوست خشک، پوست مختلط و پوست نرمال.

پوست چرب: این نوع از پوست معمولا در تمام نواحی صورت علائمی مانند احساس روغنی بودن، براق بودن، باز بودن بیش از حد منافذ را دارد. در واقع پوست چرب ترشح چربی زیادی را دارد.

پوست خشک: در این مدل از پوست در تمامی نواحی احساس کشیدگی حس می شود و گاهی نیز با خارش و سوزش همراه است و هرچه خشکی پوست بیشتر باشد علائم نیز حادتر می شود.

پوست مختلط: در این حالت تنها در قسمت تیزون( بینی، چانه، بالای ابروها) چربی زیادی ترشح می شود.

پوست نرمال: در این نوع نیز خشکی پوست و چرب بودن پوست احساس نمی شود.

پوست

اما یک نکته مهم در رابطه با پوست خشک وجود دارد که معمولا با دهیدراته بودن پوست اشتباه گرفته می شود. در واقع پوست دهیدراته یک نوع پوست نیست بلکه به معنی کم آب بودن پوست است و هز نوعی از پوست ممکن است با این مشکل درگیر شود.

در واقع پوست خشک به معنی کمبود چربی است و درمان آن در استفاده از محصولات حاوی روغن های مناسب است، در صورتی که دهیدراته بودن پوست به معنی کبود آب پوست است و درمان آن در استفاده از محصولات آبرسان و رطوبت رسانی به پوست است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد