اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دلیل سردرد های یهویی خود را کشف کنید

بسیار پیش می اید که از نظر جسمی کاملا در سلامت باشید اما به ناگهان سردرد های شدیدی به سراغ شما بیاید اما چرا؟

به گزارش سایت طلا، هنگامی که شما جسم شما در سلامت کامل قرار داشته باشد و گاها سردرد های خفیف یا شدید به سراغ شما بیاید می تواند نگران کننده نباشد چرا که تنها یک تغییر کوچک در عادت های روزمره شما باعث ایجاد این سردرد های شده است.

در ادامه برخی از دلایل سردرد های روزانه را مشاهده خواهید کرد.

1. خوراکی‌های مختلف

بعضی خوراکی‌ها که اغلب محرک سردرد‌ هستند، شامل خوراکی‌های فرآوری‌شده، پنیرها، و خوراکی‌های شور است. هم‌چنین ممکن است شکلات و طعم‌دهنده‌های خوراکی نیز پشت این سردردها باشد.

قهوه

2. نوشیدنی‌ها
سردرد‌ های میگرنی می‌تواند ناشی از انواع مختلف نوشیدنی، به‌ویژه نوشیدنی‌های الکلی باشد. نوشیدنی‌هایی که حاوی کافئین زیادی هستند نیز می‌توانند همین اثر را داشته‌باشند.

3. بیش از حد سنگین بودن
وقتی شاخص توده‌ی بدنی بعضی خانم‌ها ۳۰ یا بیش‌تر است، احتمال سردرد‌ ۳۵ درصد بیش‌تر است. وقتی شاخص توده‌ی بدنی بیش‌تر از ۴۰ است، خطر سردرد‌ به ۸۰ درصد جهش می‌کند.

دارو

4.داروهای مسکن
مشخص شده‌است استفاده‌ی بیش از حد دارو‌های مسکن بدون نسخه، علت ۵۰ درصد از سردردهای میگرنی، و ۲۵ درصد سردردهای دیگر است. ۳ روز مصرف داروهای مسکن در هفته در طول دوره‌های مداوم ممکن است شما را به آن ها وابسته کند.

5. گرسنه ماندن یا کمبود آب بدن
هرچند علت آن مشخص نیست، اما پژوهش‌ها بارها نشان داده‌است بدون غذا یا آب ماندن با علت سردرد‌ بسیاری از آدم‌ها در ارتباط است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد