اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پنج عادتی که به شما کمک می کند با حداقل تلاش، سالم و جذاب بمانید

می‌ توانید در اینترنت میلیون‌ها نکته در مورد چگونگی سالم ماندن و جذاب ماندن بیابید: کالری بشمارید، ورزش کنید، کمتر بخورید و ... اما دانشمندان دیدگاه متفاوتی دارند.

در مقاله امروز نکته علمی ثابت شده را به شما می گوییم. ما در مجله خبری طلا چند توصیه آماده کردیم که به شما کمک می کند تا بدن خود را لاغر، سالم و جذاب نگه دارید.

1-شمارش کالری را متوقف کنید.

کیفیت بالای غذا مهمتر از کالری است. یک مطالعه 20 ساله نشان داد که غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی های شیرین بیشترین افزایش وزن را ایجاد می کنند. بنابراین به کالری موجود در غذایتان توجه نکنید، بلکه به سالم بودن آن توجه کنید.

2-نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید.

میوه ها و سبزیجات منابع فیبر، آب و ریز عناصر مفید هستند. تحقیقات نشان داده است که اگر مقدار زیادی سبزیجات و میوه ها را در بشقاب خود قرار دهید، سلامتی شما بهبود می یابد. همین موضوع برای سوپرمارکت‌ها نیز جواب می‌دهد: اگر نیمی از سبد خرید شما پر از میوه‌ها و سبزیجات باشد، نیمی از راه سالم بودن را طی کرده‌اید.

3-هر چه می خواهید و هر وقت می خواهید بخورید.

گاهی اوقات تصمیم می‌گیریم برای مدتی از محصولات مورد علاقه خود دوری کنیم، اما نمی‌توانیم آن را برای همیشه نگه داریم و سپس مقدار زیادی از آن را می‌خوریم و وزن اضافه می‌کنیم. برای اینکه همیشه قوی و سالم بمانیم، باید آنچه را که می خواهیم بخوریم و بدون احساس گناه از هر قطعه لذت ببریم. منع فکر نکردن مدام به غذای مورد علاقه خود را بردارید.

4-از "قانون 2 لقمه" استفاده کنید.

اگر واقعاً می خواهید چیزی بسیار ناسالم بخورید، مغز خود را فریب دهید: یک لقمه بخورید، یک لیوان آب بنوشید و سپس یک بار دیگر گاز بگیرید. احساس سیری خیلی سریعتر به وجود می آید.

5-روز خود را با پروتئین شروع کنید.

غذاهای غنی از پروتئین سطح "هورمون گرسنگی" - گرلین را کاهش می دهند. به همین دلیل است که تخم‌مرغ، سینه مرغ و ماست یونانی می‌توانند به شما کمک کنند تا قبل از ناهار احساس سیری کنید، بهتر از یک صبحانه کربوهیدراتی.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد