اونس طلا2307.73
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

هفت ترفند برای زیباتر شدن خانم ها در منزل

زیبا به نظر رسیدن خواسته هر خانمی است، اما به نظر می رسد گاهی اوقات هزینه های زیاد زندگی اجازه نمی دهد از خدمات زیبایی بیرون استفاده کنید.

ما در مجله خبری سایت طلا چند ترفند ارزان و خانگی را برای زیباتر شدن شما بررسی کردیم و در مقاله امروز آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

1-برای موهای زیبا

اگر موهای چرب دارید، نمک آشپزی ساده یا حتی بهتر از آن نمک دریا همان چیزی است که نیاز دارید. 2 تا 3 قاشق غذاخوری به شامپوی مورد علاقه خود اضافه کنید تا ریشه موهایتان برای مدت بیشتری تمیز بماند.

2-برای ابروهای پرپشت و مژه

بطری ریمل قدیمی خود را دور نیندازید. آن را بشویید و از آن برای مخلوط کردن مقداری روغن کرچک، ویتامین E و آب آلوئه ورا استفاده کنید. یک برس ریمل برای استفاده از ترکیب روی ابروها و مژه های شما عالی است. این کار را هر شب به مدت یک ماه قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید.

3-برای حلقه های زیر چشم

اگر قهوه دوست دارید، تفاله های قهوه مصرف شده را دور نریزید – آنها می توانند به شاداب نگه داشتن چشمان شما کمک کنند. آنها را در محلول 1:1 با روغن نارگیل مخلوط کنید و به مدت 15 دقیقه روی پوست زیر چشم خود بمالید. این ماسک را 3-4 بار در هفته استفاده کنید.

4-برای داشتن بدنی سالم

ساختن پوشش ضد سلولیت حتی در خانه امکان پذیر است. 2 قاشق غذاخوری زنجبیل آسیاب شده، 5 قاشق غذاخوری خاک رس آرایشی و 10 قاشق غذاخوری آب گرم را با هم مخلوط کنید. مخلوط را روی نواحی مشکل دار (شکم، پهلوها، باسن، بازوها) بمالید و آنها را با پلاستیک بپیچید. بگذارید یک ساعت به همین شکل باشد، سپس خود را باز کنید و یک دوش آب گرم بگیرید. این کار را یک بار در هفته انجام دهید.

5-برای صافی پاها

شکر زدن یکی از بهترین روش های اپیلاسیون محسوب می شود. درد کمتری دارد، پوست را تحریک نمی کند و موهای زیر پوستی یا موهای زائد را از بین می برد. 1/4 لیوان آبلیمو، 2 لیوان شکر و 1/4 لیوان آب را با هم مخلوط کنید. مخلوط را روی حرارت ملایم حرارت دهید تا طلایی شود، آن را خنک کنید و آن را به پاهای خود در برابر رشد موها بمالید. سپس خمیر را به شدت جدا کنید.

6-برای داشتن ناخن های زیبا و محکم

ترکیب یک به یک روغن نارگیل و عسل با چند قطره روغن اسطوخودوس برای تقویت ناخن‌ها عالی است. برای راحتی بیشتر، آن را در یک بطری لاک ناخن استفاده شده بریزید.

7-برای جوش های سر سیاه روی صورت شما

اگر از داشتن دانه های سر سیاه روی بینی یا چانه خود خسته شده اید، یک ماسک ساده درست کنید: ۱ قاشق غذاخوری آب گرم، ۱ قاشق غذاخوری آرد و ۱ قاشق چایخوری عسل را با هم مخلوط کنید. یک پد پنبه ای یا یک تکه پارچه را به این مخلوط آغشته کنید و آن را روی ناحیه پر جوش بمالید. بعد از 10-15 دقیقه بردارید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد