اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین نکات برای شروع مکالمه با یک دختر

معاشرت با مردم برای اکثریت ما دشوار به نظر می رسد. بالاتر از آن، شروع گفتگو با یک دختر چیزی است که مردم از آن تردید دارند. اجازه دهید به شما دوستان بگویم، اگر مطمئن و اصیل باشید

معاشرت با مردم برای اکثریت ما دشوار به نظر می رسد. بالاتر از آن، شروع گفتگو با یک دختر چیزی است که مردم از آن تردید دارند. اجازه دهید به شما دوستان بگویم، اگر مطمئن و اصیل باشید، آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. در زیر، نکاتی درباره نحوه شروع مکالمه با یک دختر دریافت خواهید کرد!

با اطمینان سلام کنید و خودتان باشید

هنگامی که با همکلاسی یا همکار خود یا هر یک از دخترانی که می خواهید با آنها گفتگو کنید ملاقات می کنید، باید اعتماد به نفس داشته باشید. طوری احوالپرسی نکنید که انگار علاقه ای به او ندارید. فقط خودتان باشید، او می تواند شما را بشناسد و به جای صحبت ، ازشما دوری کند.

خودتان را معرفی کنید

وقتی یک دختر ، شما را نمی شناسد، معرفی خود بهترین راه برای شروع گفتگو است. میتوانید با نام و شغلتان، محل کار یا تحصیلتان، و تمایلتان برای ملاقات با او شروع کنید. اگر این را با اطمینان بگویید و او را تحت تأثیر قرار دهید. در مورد آنچه می خواهید با او صحبت کنید.

چهره ای خندان داشته باشید

دختران دوست دارند یک مرد خندان ببینند. این نشان می دهد که شما خوب و با اعتماد به نفس هستید. چهره خندان چیزهای زیادی را بیان می کند و باعث می شود اعتماد به نفس داشته باشید. بنابراین داشتن چهره ای خندان برای داشتن یک گفتگوی خوب با یک دختر بسیار مهم است.

از او تعریف کنید

آن را صادقانه و محترمانه بگویید. به او بگویید لبخند زیبایی دارد، دستبندش را دوست دارید، یا اینکه خنده اش زیباست. او را خاص کنید. فقط صادق باشید.

در مورد یک علاقه مشترک صحبت کنید

صحبت کردن در مورد چیزی که هر دو شما درآن مشترک هستید، باعث افزایش دلبستگی می شود زیرا هر دوی شما حرف های مشترک و عالی برای گفتگو خواهید داشت.

کمک بخواهید

اگر خود را خیلی خجالتی می بینید که نمی توانید با یک دختر گفتگو کنید، اما همچنان می خواهید با آنها صحبت کنید، باید این تکنیک را امتحان کنید. به طور کلی، بسیاری از دختران هرگز وقتی از کسی درخواست کمک میکنند، امتناع نمیکنند. اگر قصد دارید با هر دختری که دوستش دارید صحبتی را شروع کنید، می توانید از او کمک بخواهید یا می توانید در پروژه خاصی که باید در مدت کوتاهی از پسش برآیید از او راهنمایی بگیرید. اگر مرد جوانی هستید که در خانه خود تنها زندگی میکند و میخواهید با دختری که در همسایگی شما زندگی میکند گفتگو کنید، ممکن است از او بخواهید که در پختن غذا به شما کمک کند و گاهی اوقات او را به شام ​​دعوت کنید، این نه تنها به شما کمک می کند تا با او گفتگو کنید، به شما کمک می کند تا رابطه بهتری با او و خانواده اش ایجاد کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد