اونس طلا2337.71
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

عادت های به ظاهر مثبتی که بیشترین ضرر را دارند

کاهش وزن یا هر عادت سالم دیگری می تواند چالش برانگیز باشد. داشتن عادت های سالم بسیار برای روحیه و سبک زندگی شما مفید است

عادات به ظاهر مثبتی که بیشتر ضرر دارند

کاهش وزن یا هر عادت سالم دیگری می تواند چالش برانگیز باشد. داشتن عادت های سالم بسیار برای روحیه و سبک زندگی شما مفید است. اما امروزه وب سایت های زیادی روزانه مطالب مختلفی را درباره این سبک زندگی منتشر می کنند. معمولا بعدها اختلاف نظر های زیادی درباره این سبک مطالب گفته می شود. شما باید بدانید که برای جواب برخی سوالات باید با دکتر و افراد متخصص هر زمینه ای صحبت کنید.

ما در مجله خبری سایت طلا تصمیم گرفتیم برخی از این عادت های سالم را بررسی کنیم و آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه همراه ما باشید.

1-کمی کمتر بخوابید تا صبح ها ورزش کنید

ورزش کردن در صبح یک گزینه عالی در نظر گرفته می شود. این با نوسانات هورمونی طبیعی بدن مطابقت دارد، به تمرکز و خلق و خوی در طول روز کمک می کند و به تنظیم اشتها کمک می کند. با این حال، اگر تعداد ساعات ایده آلی را که باید بخوابید به خطر بیاندازید، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. محدودیت خواب با افزایش گرسنگی و مصرف غذا، با خطرات بیشتر افزایش وزن و چاقی مرتبط است.

2-هر روز ورزش کنید

برای اینکه ورزش واقعاً در زندگی شما تغییر ایجاد کند، یک برنامه تمرینی منظم قطعاً باید چیزی مانند خوردن یا خوابیدن برای شما باشد. اما همیشه باید هر ۷ تا ۱۰ روز یک روز برای استراحتتان کنار بگذارید. این به این دلیل است که بدن نیاز به ترمیم پارگی های میکروسکوپی در بافت عضلانی و متعادل کردن مجدد سطح اسید لاکتیک و گلیکوژن دارد. این به شما زمان می‌دهد تا عضلاتتان قوی‌تر شوند و خطر آسیب‌دیدگی را کاهش دهید.

3-زیاد خوابیدن

ما ممکن است بیشتر به شنیدن مخالف عادت داشته باشیم، اما این نیز صادق است. همانطور که خواب کافی برای شما مضر است، خواب زیاد نیز خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری عروق کرونر قلب، دیابت، اضطراب و چاقی را در بزرگسالان افزایش می دهد. اگر احساس می کنید که 7 تا 8 ساعت خواب در شب "کافی نیست" یا بعد از یک شب خواب خوب احساس خستگی می کنید، با پزشک خود مشورت کنید.

4-نخوردن چربی کافی

البته این مربوط به چربی های سالم است. چربی ها شهرت بدی به دست آورده اند، اما بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل هستند و بدن ما به آنها نیاز دارد. آنها به جذب ویتامین ها، حمایت از رشد سلولی، سلامت مغز و چشم، بهبودی و تولید هورمون کمک می کنند. و بهترین منبع انرژی برای بدن ما هستند. اگر احساس تنبلی می ‌کنید، اغلب گرسنه می‌شوید، مفاصل‌تان درد می‌کند، یا بیشتر از حد معمول سرما می‌خورید، ممکن است بخواهید چربی‌های سالم بیشتری بخورید. این را می توان در پنیر و تخم مرغ، کره زیتون یا روغن کانولا، آجیل و آووکادو، و دانه های چیا یا کتان یافت.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد