اونس طلا2365.22
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

پنج کاری که زوج های شاد قبل از اینکه بخوابند انجام می دهند

بسیار مهم است که قبل از خواب مدتی را با شریک زندگی خود بگذرانید.

مهم نیست که چقدر زمان را با هم بگذرانید - یک ساعت یا فقط چند دقیقه. این چیزی است که زوج ها نیاز دارند. ما در مجله خبری طلا فهرستی از توصیه های ساده اما بسیار موثر را برای شما آماده کرده ایم.

1-تلفن های خود را به حالت بی صدا تغییر دهید و آنها را کنار بگذارید

وابستگی به رسانه های اجتماعی باعث سرکوب ترشح اکسی توسین در بدن شما می شود. این هورمون مسئول صمیمیت عاطفی و پیوند است. کارول کری، روان‌درمانگر توصیه می‌کند از یک قانون ساده پیروی کنید: تلفن‌های خود را خاموش کنید یا ساعت 9 شب آن‌ها را کنار بگذارید.

2-کار را فراموش کنید

سعی کنید کار را فراموش کنید و وقتی در رختخواب هستید، ایمیل کاری خود را چک نکنید. خیلی بهتر است که آن زمان را با هم بگذرانید و کمی استراحت کنید تا بتوانید فردا در محل کار سرحال باشید. صحبت در رختخواب زوج ها را از نظر عاطفی به هم مرتبط می کند و به شما کمک می کند مشکلات را فراموش کنید و به شما احساس آرامش می دهد. از صحبت در مورد کار، مشکلات مالی یا هر چیز دیگری که می تواند شریک زندگی شما را نگران کند، خودداری کنید.

3-همزمان با همسرتان به رختخواب بروید

پیروی از یک روال قبل از خواب هر روز به شما کمک می کند بهتر بخوابید. در حالی که یک روال آشنا را دنبال می کنید، مغز شما سیگنالی از نزدیک شدن به زمان خواب دریافت می کند و بدن شما را برای خواب آماده می کند. اگر همین روال را با همسرتان دنبال کنید، رابطه شما صمیمی تر و قابل اعتمادتر می شود.

4-صمیمانه صحبت کنید

به احساسات یکدیگر توجه کنید. نیازی به مشاوره دادن یا یافتن راه حل های فوری برای مشکلات ندارید. گاهی اوقات ما به سادگی می خواهیم صحبت کنیم تا حس مراقبت و حمایت عزیزانمان را احساس کنیم. روانشناس رایان هاوز پیشنهاد می کند که چند دقیقه قبل از خواب را به ابراز احساسات مثبت به شریک زندگی خود اختصاص دهید. این به شما کمک می کند تا روز را با یک نکته مثبت به پایان برسانید و احساس بهتری داشته باشید. همچنین تأثیر مثبتی بر خلق و خوی کلی شما دارد. سعی کنید تمام اتفاقات آن روز را فراموش کنید و تمام مشکلات و نگرانی های خود را بیرون از درب اتاق خواب بگذارید. به همسرتان بگویید که چقدر او را دوست دارید. بسیار مهم است که هنگام بیان احساسات خود جدی و صمیمانه باشید.

5-جر و بحث نکنید و وارد گفتگوهای داغ نشوید

کرت اسمیت به ما یادآوری می کند که سعی کنیم قبل از خواب خود را درگیر مشاجره های شدید نکنیم. دعوا در رختخواب هرگز به حل مشکل کمک نمی کند. علاوه بر این، خوابیدن برای هر دوی شما سخت تر است و روز بعد احساس افسردگی خواهید کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد