اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهار شغل دیوانه کننده ای که مردم در آینده خواهند داشت

تأثیر فناوری های دیجیتال و فضایی بر زندگی ما در حال حاضر بسیار زیاد به نظر می رسد، اما فقط تصور کنید که چگونه آنها بازار کار را در چند دهه تغییر خواهند داد.

ما در مجله خبری طلا فهرستی از احمقانه ترین مشاغل آینده را تهیه کردیم که شاید دیگر آنقدرها غیرواقعی به نظر نرسند!

1-معمار زباله

روزی زباله های زیادی روی زمین وجود خواهد داشت که ما باید راه جدیدی برای مقابله با آن پیدا کنیم. مفاهیمی برای شهرهای شناور ساخته شده از جلبک و زباله وجود دارد، جایی که حداکثر 20000 نفر می توانند در آن زندگی کنند. یا این یکی - غرفه ای که از لیوان های پلاستیکی ساخته شده است. این نمونه خوبی از کاری است که معماران زباله انجام خواهند داد.

2-راهنمای تورهای فضایی

فرقی نمی کند 30 دقیقه سواری بر فراز زمین باشد یا یک پروژه 2 ساله استعمار مریخ، به کسی نیاز دارید که اطراف را به شما نشان دهد و به شما کمک کند بهترین مکان ها را برای سلفی یا Wi-Fi رایگان پیدا کنید. یک راهنمای تور فضایی یک قطعه واقعی از ماه را به عنوان آهنربای یخچال به شما می فروشد.

3-مدیر مرگ دیجیتال

اگر فکر می کنید این منطقی نیست، 20 تا 30 سال دیگر صبر کنید. مردم زمان زیادی را در اینترنت می گذرانند که به شخصی نیاز دارند تا از تمام حساب های رسانه های اجتماعی، بانک و پزشکی آنها مراقبت کند. آیا یک حساب فیس بوک باید پس از مرگ یک فرد حذف شود یا فقط مسدود شود؟ و عکس‌های موجود در فضای ذخیره‌سازی ابری - آیا باید حذف شوند یا برای نزدیک‌ترین خانواده فاش شوند؟ و رمزهای عبور؟ همه این سوالات را می توان با یک مدیر مرگ دیجیتال خصوصی مطرح کرد.

4-معدنچیان سیارک

تحقیقات نشان می‌دهد که سیارک‌ها دارای ذخایر وسیعی از پلاتین، رودیوم و پالادیوم ارزشمند هستند که استخراج سیارک‌ها را به یک تجارت بالقوه فوق‌سود تبدیل می‌کند. چه کسی می داند؟ شاید یک روز فرزند شما تبدیل به یک کارگر شیفت در یک معدن فضایی شود

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد