اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش شدید قیمت طلا تنها در دو روز + پیش بینی

طی روز گذشته و در ادامه امروز قیمت طلا صعود شدیدی را تجربه کرد و به سطوح بالاتری دست یافت.

به گزارش سایت طلا، روز گذشته فدرال رزرو جلسه دو روزه خود را به پایان رساند و نرخ بهره را به میزان 50 واحد پایه افزایش داد که با انتظارات بازار مطابق بود. با این حال در کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول رئیس این بانک تغییراتی در موضع وی مشهود بود.

جروم پاول در سخنرانی روز گذشته خود به مسئله زنجیره تامین اشاره کرد و گفت که فدرال رزرو نمی تواند این مورد را برطرف کرده و کاهش تورم برای این بانک بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

علاوه بر این رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که افزایش 50 واحدی نرخ بهره در آینده قابل پیش بینی است اما با این حال برنامه ای برای افزایش 75 واحدی نرخ ها وجود ندارد که باعث رشد قیمت طلا شد.

فدرال رزرو علاوه بر افزایش نرخ بهره در این جلسه خود نشان داد که قصد دارد ترازنامه مالی خود که هم اکنون 8.7 تریلیون دلار می باشد را تا پایان سال کاهش دهد.

به طور کلی جلسه روز گذشته فدرال رزرو توانست احساسات مثبتی را در هر دو بازار سهام و طلا ایجاد کند. روز گذشته قیمت طلا توانست از محدوده 1860 دلار تا نزدیکی 1900 دلار صعود کرده و هم اکنون نیز در عدد 1895 دلار قرار دارد.

طلا با رشد اخیر خود توانست بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه خود قرار بگیرد که در نتیجه پیش بینی ها برای صعودی شدن طلا را تقویت می کند اما با این حال داده های اقتصادی ایالات متحده نقش تعیین کننده را دارا می باشند.

در بازار سهام نیز ما شاهد رشد بسیار زیادی بوده ایم. شاخص S&P 500 در روز گذشته به میزان 3 درصد افزایش یافت که بالاترین رشد روزانه آن طی دو سال اخیر به شمار می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد