اونس طلا2426.96
مظنه14,606,000
18 گرم3,371,800
ارزش سکه32,907,318
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,000,000
ربع14,800,000

افزایش ۲۰ برابری قاچاق کالا در کشور

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قاچاق کالا به خارج از کشور نسبت به سال گذشته ۲۰ برابر شده است.

به گزارش سایت طلا، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قاچاق کالا به خارج از کشور نسبت به سال گذشته ۲۰ برابر شده است.

عسکرزاده در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: با افزایش قاچاق کالا به خصوص روغن و آرد‏، کشور ما عملا تامین کننده امنیت غذایی کشور‌های همسایه شده است.

افزایش ۲۰ برابری قاچاق کالا در کشوراو گفت: اختصاص دادن یارانه به برخی از کالا‌ها مانند روغن و آرد موجب سواستفاده برخی از شرکت‌ها شده است به طوری که قاچاق و توزیع ارزان روغن در یکی از کشورهای همسایه، موجب اعتراض بخش خصوصی تولیدکننده روغن شده است.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هماهنگی مرزبانی کشور، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تعزیرات حکومتی در تلاش هستیم جلوی قاچاق کالا‌های اساسی را بگیریم.

عسکرزاده در خصوص گندم هم گفت: مصرف گندم در کشور حدود ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن است که اگر خشکسالی نباشد، هشت میلیون تن آن را در داخل کشور تأمین می‌کنیم، و مازاد آن را از کشور‌های روسیه‏، اوکراین، آرژانتین، برزیل و آلمان وارد می‌کنیم.

او گفت: اختصاص یارانه به گندم و تبدیل آن به آرد موجب شده است کشور‌های دیگر بدون هیچ زحمتی و قیمت خیلی ارزانتر به آن دسترسی داشته باشند که این موضوع موجب خروج ارز از کشور شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد