اونس طلا2290.74
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

برای انجام این تست، یک ( X ) روی کاغذ بنویسید

دست خط ما میتواند ، چیزهای زیادی در مورد شخصیت ما به ما بگوید . برای انجام تست زیر ابتدا یک X بنویسید.

دست خط ما میتواند ، چیزهای زیادی در مورد شخصیت ما به ما بگوید . برای انجام تست زیر ابتدا یک X بنویسید. و از تصویر زیر ببینید به چه شکل آن X را نوشتید

شماره ۱

شما خوب و قابل اعتماد و خوش بین هستید .به توانایی های خود اعتماد دارید .شما از آن دسته افرادی نیستید که جلب توجه کنید .روحیه ای سخاوتمند و بخشنده دارید و با هر چیزی که به سراغتان می آید به سرعت سازگار می شوید. شعارتان در زندگی این است که "این نیز خواهد گذشت."

شماره ۲

شما اصالت خودتان را فراموش نمی کنید. به دلیل تجربیات گذشته خود ، می توانید به راحتی با چالش های زندگی روبرو شوید. شما از تجربیات تلخ و شیرین خود ناراحت نیستید زیرا میدانید آنها شما را به فردی که امروز هستید تبدیل کرده اند. شما هرگز خودتان را مطابق انتظارات مردم تغییر نمی دهید، زیرا سخت تلاش کرده اید تا فردی باشید که امروز هستید.

شماره ۳

شما فردی کاملاً خودجوش و غیر قابل پیش بینی هستید . اطرافیانتان احساس می کنند که بودن درکنارتان هیجان انگیز است زیرا شما پر از انرژی هستید . شما دوست ندارید محدود باشید، و گاهی اوقات محدودیت ها و قوانین را زیر پا می گذارید تا بفهمید وقتی این کار را می کنید چه اتفاقی می افتد. هیچ چیز برای شما خوب یا بد مطلق نیست.

شماره ۴

شما فردی بسیار شهودی هستید که همیشه احساساتتان میگوید چه تصمیمی بگیرید حتی اگر آن تصمیم منطقی نباشد.شما بهترین ها را در افراد می بینید و همیشه حاضرید به آنها فرصتی دوباره بدهید. با اینکه می‌دانید زمان همه چیز را تغییر می‌ دهد، اما همچنان منتظرید کسانی که دوستشان دارید تغییر کنند.

شماره ۵

شما فوق العاده مستقل و جاه طلب هستید و اگر کل دنیا به شما بگوید رویاهای خود را رها کنید شما آنها را دنبال می کنید. شما به دیگران اجازه نمی دهید مسیر زندگی شما را تعیین کنند، زیرا اعتقاد دارید زندگی برای راضی کردن دیگران تنها منجر به پشیمانی می شود. وقت خود را برای انجام کارهای دیگران تلف نمی کنید.

شماره ۶

شما یک رهبر هستید که دائماً به دنبال اهداف جدید و تجربیات جدید هستید. ، به جایی می روید که هیچ کس جرأت پا گذاشتن را ندارد. زمانی که ذهن خود را درگیر هدفی می کنید و شکست میخورید، برایتان سخت است که آن را رها کنید زیرا باور دارید که شکست ها و ناامیدی ها بخشی از مسیر موفقیت هستند.

شماره ۷

شما فردی وظیفه شناس هستید که در وظایف و مسئولیت های خود دقیق هستید. شما ترجیح می دهید کارها را به روش درست انجام دهید . شما یک کمال گرا هستید، گاهی اوقات از مقابله با ناشناخته ها می ترسید. ترجیح می دهید ریسک نکنید. مردم شما را قابل اعتماد و با اعتماد به نفس می دانند و می دانند که می توانند روی شما حساب کنند زیرا شما با آنها صادق هستید.

شماره ۸

شما یک نابغه خلاق هستید .مردم فکر می‌کنند شما درون گرا هستید، اما نمیدانند که حتی زمانی که در فکر فرو رفته‌اید، نسبت به آنچه در اطرافتان می‌گذرد بسیار هوشیار هستید. شما می توانید امکانات و فرصت هایی را ببینید که اغلب مردم نادیده می گیرند و این باعث می شود موفق شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد