اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشت ویژگی مردان که هوش از سر زنان می پراند

درک منطق زنان بسیار سخت است. جای تعجب نیست که تصور اینکه چه چیزی باعث می شود یک مرد بتواند قلب یک زن را به دست آورد، بسیار دشوار است.

ما در مجله خبری طلا فهرستی از ویژگی های مردانه تهیه کردیم که باعث می شود هوش ازسر هر زنی بپرد!اگر حداقل نیمی از یان ویژگی ها را داشته باشید مطمئنا در آینده روابط موفقی با زنان خواهید داشت!

1-مردانگی

مردانگی ترکیبی از ویژگی هایی مانند صلابت، سخاوت، شجاعت و نجابت است. این مجموعه ای از صفات است که زنان باهوش نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند.

2-حس شوخ طبعی

همه عاشق توجه هستند و می خواهند از آنها مراقبت شود. زنان نیز این ویژگی ها را از ویژگی های بزرگ یک پدر خوب برای فرزندان آینده خود می دانند.

3-قاطعیت و انرژی بالا

برخی احساس می کنند که مردان کسانی هستند که باید بر اساس آنچه برای هر دوی شما بهتر است تصمیم بگیرند. زنانی هستند که نه دوست دارند مسئولیت تصمیم گیری را بپذیرند و نه از مردان تنبل و بی روح خوششان می آید. اگر می خواهید زنانی از این دسته را جذب کنید باید بسیار جاه طلب و مشتاق باشید.

4-سخاوت

این فقط پول نیست. به عنوان مثال، همه نمی توانند با توجه خود سخاوتمند باشند. این را می توان از طریق ایجاد احساس خوب در شخص دیگری نشان داد. با ابراز عشق و ابراز احساسات مثبت می توانید سخاوتمند باشید.

5-رمانتیک بودن

یک مرد رمانتیک چیزی است که زنان نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند. او زندگی او را به جشنی بی وقفه از احساسات آنها تبدیل می کند و باعث می شود همیشه احساس کند که دوستش دارند.

6-منحصر به فرد بودن

او مثل بقیه نیست، او تک است. زنان اغلب فکر می کنند که «نیمه دیگر» آنها منحصر به فرد است. عاشق شدن با کسی که خاص است آسان تر است.

7-قابلیت اطمینان

هیچ تضمینی وجود ندارد که رابطه جدید شما برای همیشه ادامه یابد. با این حال، اگر فرد قابل اعتمادی باشید، باور کردن آن آسان‌تر است.

8-درک

روزهایی هست که فقط می خواهی یکی بدون اینکه مجبورت کند افکار و احساساتت را توضیح بدهی بفهمد، گاهی حتی بدون اینکه مجبورت کند حرف بزنی. این معمولا زمانی امکان پذیر می شود که سال ها با هم زندگی می کنید. با این حال، گاهی اوقات با فردی روبرو می شوید که بلافاصله باعث می شود احساس کنید برای همیشه یکدیگر را می شناسید و وقتی با هم هستید خیلی احساس گرما و آرامش می کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد