اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 اختراع چشمگیری که زندگی ما را آسان می کند

ابزارهای جدید هر روز در حال اختراع هستند و گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که هیچ چیز دیگری نمی تواند ما را تحت تاثیر قرار دهد.

اما، در واقعیت، خلاقیت انسان ها تمامی ندارد و مدام در حال شکوفایی است.

ما در بخش خبری طلا یک لیست کوتاه از اختراعات جالب تهیه کردیم که هر یک از این اطلاعات می توانند هر کدام از مشکلات شما را به طور موثر حل کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

1- یک چمدان شخصی که صورت شما روی آن چاپ شده است

به یاد داشته باشید وقتی در صف تحویل چمدان هستید، پیدا کردن چمدان خود در بین چیزهای دیگر چقدر سخت است؟ با یک کاور چمدان می توانید این مشکل را فراموش خواهید کنید. علاوه بر این، هیچ کس دیگری به طور تصادفی مال شما را به جای خودش بر نمی دارد.

2- گجتی که برندهای جعلی را تشخیص می دهد

Entrupy قادر به تشخیص جزئیات کوچک محصولات جعلی است که شما معمولاً متوجه آنها نمی شوید. می تواند اصالت 16 برند معروف مانند لویی ویتون، شانل، دیور، گوچی، پرادا و باربری را تشخیص دهد. حدود 15 ثانیه طول می کشد تا تجزیه و تحلیل کامل شود و نتایج 98.5٪ دقیق هستند.

3-دستگاه تاشو

با وجود اینکه ما ماشین‌هایی داریم که لباس‌های ما را می‌شویند و خشک می‌کنند، اما هنوز مدتی را صرف تا کردن همه چیز می‌کنیم FoldiMateبه افراد پرمشغله کمک می کند تا لباس های شسته شده خود را سریع و منظم تا کنند و حتی لباس های چروک شما را بخار می کند.

4- قلم 3Doodler

استفاده از 3Doodler بسیار آسان است. شما به راحتی می توانید مدل های سه بعدی را با آن ایجاد کنید و همچنین موارد را اصلاح کنید. در 65 رنگ از جمله بافت مات، شفاف و براق موجود است. همچنین دارای یک خنک کننده داخلی است که از قلم سه بعدی شما در برابر گرما محافظت می کند.

5- کفی های هوشمند برای کفش های شما

درج های دیجیتالی برای افرادی که می خواهند پاهای خود را گرم نگه دارند عالی است. می توانید دما را با یک اپلیکیشن موبایل متصل به کفی خود کنترل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به طور مرتب شارژ کنید. با Digitsole می‌توانید فعالیت روزانه و تعداد کالری‌های سوزانده شده خود را نیز پیگیری کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد