اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند کار کوچک که خاطرات شاد برای فرزندانتان می سازد

کودکانتان هدیه نمی خواهند آنها حضور شما را می خواهند. جشن گرفتن ، نه تنها لبخند را بر لبان آنها می نشاند بلکه روحیه آنها را تقویت می کند و به آنها اجازه می دهد تا با عکس های فراوان خاطره سازی کنند.

جشن گرفتن چیزهای کوچک

همیشه اتفاقات کوچکی در زندگی وجود خواهد دارد که باید آنها راجشن گرفت. مثلا کارنامه قبولی و ...

کودکانتان هدیه نمی خواهند آنها حضور شما را می خواهند. جشن گرفتن ، نه تنها لبخند را بر لبان آنها می نشاند بلکه روحیه آنها را تقویت می کند و به آنها اجازه می دهد تا با عکس های فراوان خاطره سازی کنند.

همیشه جشن تولد داشته باشید

جشن تولد یکی از بهترین راه ها برای خاطره ساختن با فرزندانتان است. مهمانی های کوچک برای آنها سرگرم کننده تر است.

اجازه بدهید در ساختن کیک به شما کمک کنند، چندتا از دوستانشان را دعوت کنید و از آن روز لذت ببرید. پشیمان نخواهید شد.

برای تک تک آنها وقت بگذارید

کودکان اغلب برای جلب توجه والدینشان با یکدیگر رقابت می کنند. اگر بیشتر از یک فرزند دارید، توجه کردن یکسان به آنها برایتان سخت است. یکی از بهترین راهها برای اینکه هر بچهای احساس مهم بودن بکند این است که برای تک تک آنها وقت بگذارید .

برای آنها داستان هایی از تاریخچه خانوادگیتان بگویید

آنها را روی پاهایتان بنشانید و داستان های قدیمی زندگیتان را برایشان تعریف کنید. طنز بودن یا تخیلی بودن داستان ها مهم نیست. اکثر بچه ها در طول داستان شما با دقت می نشینند و از شنیدن آن لذت می برند.

با هم خیال پردازی کنید

در پایان روزهای پرمشغله خود برای خیال پردازی با فرزندتان وقت بگذارید. مثلا وقتی بزرگ شدند می خواهند چه کاره شوند؟ دوست دارند وقتی بزرگ شدند چه نوع ماشینی بخرند؟ می خواهند ازدواج کنند و بچه دار شوند یا دنیا را بگردند ؟

رویاهای شما و آنها ممکن است شبیه به هم نباشد، اما از اینکه شما به خیال پردازی هایشان گوش می دهید خوشحال می شوند.

برف بازی کنید

بچه ها عاشق برف بازی و ساختن آدم برفی هستند .. حتی اگر سرما را دوست ندارید و شما را تا حد استخوان میلرزاند، به فرزندانتان تجربه بازی در برف و خوردن شکلات داغ را بدهید.

شما می خواهید به فرزندانتان یک دوران کودکی کامل و خوب بدهید و نه دورانی که درآینده نیاز به سال ها درمان داشته باشد. شما می توانید با کوچکترین کارها بهترین والدین باشید. شما به پول زیادی نیاز ندارید یا یک ماشین شیک و یا اینکه آنها را به سرزمین های عجیب و غریب ببرید. شما میتوانید کارهایی انجام دهید که به ضررشان تمام نمیشود، اما همچنان به آنها کمک میکند تا خاطراتی برای تمام عمرشان بسازند. کودکی خوبی را به فرزندانتان هدیه بدهید تا بتوانند برای فرزندان خود آنها را تعریف کنند .شما به آنها نشان می دهید که ارزش گذرانی را دارند زیرا شما آنها را دوست دارید و همیشه برای رفاه آنها تلاش می کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد