اونس طلا2310.26
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

رایزنی مقامات ارشد آمریکا و ژاپن درباره سفر آتی بایدن به آسیا و تحریم‌ها علیه روسیه

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، مشاور امنیت ملی آمریکا و دبیرکل امنیت ملی ژاپن در نشستی درباره سفر قریب الوقوع رئیس جمهور آمریکا به کره جنوبی و ژاپن و همچنین تحریم‌ها علیه روسیه گفتگو کردند.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری تاس، در بیانیه کاخ سفید آمده است: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و آکیبا تاکئو، دبیرکل امنیت ملی ژاپن در این دیدار درباره آمادگی‌ها برای سفر قریب‌الوقوع جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به کره جنوبی و ژاپن مذاکره کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سالیوان از پاسخ قوی ژاپن به حمله نظامی روسیه در اوکراین از جمله اعمال تحریم‌های مالی، کنترل‌های صادراتی و کمک‌های دفاعی و انسانی به اوکراین تشکر کرد.

بر اساس این بیانیه سالیوان و تاکئو همچنین موافقت کردند تا به همکاری نزدیک در زمینه پاسخ بین المللی به سیاست خارجه روسیه ادامه دهند.

کاخ سفید در این بیانیه اعلام کرد: آکیبا ضمن استقبال از سفر بایدن به توکیو تاکید کرد که این سفر پیام جدیدی را به منطقه و ورای آن درباره تعهد واشنگتن به منطقه هند و اقیانوس آرام صادر می‌کند.

در این بیانیه آمده است: هر دو طرف موافقت کردند که این نشست میان بایدن و فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن فرصتی برای تاکید بر قدرت ائتلاف واشنگتن-توکیو، اتخاذ اقداماتی برای تقویت بازدارندگی در منطقه و پیشبرد دیدگاه مشترکمان درباره یک منطقه هند-اقیانوس آرام آزاد است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد