اونس طلا2288.03
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

کدام حیوان را انتخاب میکنید؟

انتخاب شما وضعیت عاطفی و منابع استرس شما را نشان خواهد داد. توصیه ها را نادیده نگیرید، این تست به شما کمک می کند تا از آنها اجتناب کنید.

در این تست روانشناسی انتخاب شما وضعیت عاطفی و منابع استرس شما را نشان خواهد داد. توصیه ها را نادیده نگیرید، این تست به شما کمک می کند تا از آنها اجتناب کنید.

آرام ترین و محتاط ترین افراد نیز استرس را تجربه می کنند. استرس باعث وحشت و سردرگمی می شود، اما فقط خودتان می توانید آن را کنترل کنید. این تست را انجام دهید که منشا استرس و نحوه مبارزه شما با آن را نشان می دهد. به تصویر نگاه کنید کدام حیوان را انتخاب می کنید؟

ببر

استرس شما ناشی از بی حوصلگی و روتین بودن زندگیتان است. ببر حیوانی است که انرژی زیادی مصرف می کند و شما هم دوست دارید همین کار را انجام دهید. احساس بی حوصلگی می کنید زیرا زندگی شما خالی و بدون هیجان به نظر می رسد.

یک سرگرمی پیدا کنید، شروع به مطالعه کتاب جدیدی بکنید ، وارد رشته ورزشی شوید و یا موسیقی یاد بگیرید. این سرگرمی ها زندگی شما را جالب تر می کنند!

شمعی روشن کنید و آرام بنشینید تا بفهمید روح شما به چه حسی بیشتر نیاز دارد.

توله سگ

کار منبع اصلی استرس شماست. سگ ها به عنوان وفادارترین حیوانات خانگی و بهترین دوستان انسان شناخته می شوند. شما فردی بسیار وفادار و بسیار مسئولیت پذیر هستید و تا زمانی که کاملاً خسته نشده اید ،کار می کنید. گاهی اوقات دوست دارید که بیش از حد کار کنید و نتیجه آن این است که دچار استرس می شوید.

باید یاد بگیرید که از کاری که انجام میدهید لذت ببرید، تا به شما آرامش دهد .شما نمی توانید همیشه کار کنید!

همستر

استرس شما عمدتاً ناشی از تاریکی و تنهایی است. شما همستری را انتخاب کردید که روی چرخ خود می دود بدون اینکه واقعاً بداند به کجا می خواهد برسد. شما در مورد چیزهای کوچک بسیار مضطرب هستید و این به شما بیش از حد استرس می دهد.

زمان بیشتری را با افرادی که با آنهااحساس راحتی میکنید ،بگذرانید زیرا به شما کمک می کند که حواس خود را از برنامه روزانه تان پرت کنید.

لاک پشت

کار بیش از حد و سردرگمی عوامل اصلی استرس شما هستند. معمولاً احساس خستگی میکنید، بنابراین کارکردن را کاهش دهید.هنگامی که وظایف زیادی درمحل کار دارید، دچار تنش، سردرگمی و استرس می شوید. اهداف کوچکی برای خود تعیین کنید که مطمئن هستید به آنها خواهید رسید. این به شما کمک میکند که کارهای روزمره را با برنامه ریزی انجام دهید.

پرنده

استرس شما ناشی از احساس محدودیت است. شما پرنده را انتخاب می کنید زیرا نماد آزادی است. دوست دارید آزاد باشید و برای رسیدن به خواسته های خود تلاش کنید و محدودیتها را احساس نکنید. اگر چیزی شما را خسته کند، دچار استرس می شوید. سعی کنید یک سرگرمی خلاقانه پیدا کنید، سرگرمی که باعث می شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد