اونس طلا2212.93
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

شش نکته برای جلوگیری از چرب شدن سریع مو

بسیار ضروری است که شامپو و نرم کننده خود را با دقت انتخاب کنید. از هرگونه شامپو و نرم‌کننده‌ای که روی آن عبارت خشک ،آسیب دیده ونرم کننده نوشته شده است خودداری کنید.

شامپو و نرم کننده خود را با دقت انتخاب کنید

بسیار ضروری است که شامپو و نرم کننده خود را با دقت انتخاب کنید. از هرگونه شامپو و نرمکنندهای که روی آن عبارت خشک ،آسیب دیده ونرم کننده نوشته شده است خودداری کنید. همه آنها یک لایه روی مو میکشند، که برای آنچه که میگویند خوب است، اما اگر موهایتان چرب است، برای شماخوب نیست. این پوشش به چربی موهایتان اضافه می کند و باعث می شود موها کدر و چرب به نظر برسد.

برای جلوگیری از چرب شدن موها چه بخوریم

رژیم غذایی شما می تواند تاثیر مستقیمی بر وضعیت موهای شما داشته باشد، بنابراین سعی کنید از روغن در غذای روزانه خود پرهیز کنید و مصرف روزانه میوه و سبزیجات را افزایش دهید. غذاهای غنی از ویتامین B که به تنظیم میزان سبوم تولید شده کمک می کند) مانند ماهی، گوشت بدون چربی، مرغ، لوبیا و سبزیجات ) بخورید.

موهای خود را هر روز نشویید

شستشوی روزانه مو بسیار آسان است. همه ما می دانیم که چقدر خوب است که هر روز ریشه موهایمان تمیز باشد. هنگامی که موهایتان به شستشوی روزانه عادت کردند اگریک روز این کار را انجام ندهید، احساس سوزش میکنید و چرب میشوند. پس شستوشو و سشوار را کاهش دهید. هر چقدر هم که مقاومت کردن سخت باشد، هر چه بیشتر موهایتان را بشویید ، پوست سرتان چربی بیشتری تولید می کند.

نرم کننده را به مقدار کم روی انتهای مو بمالید

نرمکنندهباید به مقدار کم و فقط در انتهای موهایتان استفاده شود. بسیاری از ما که موهای خشک یا رنگ شده داریم، در دام استفاده از آنها میافتیم تا گرهها را از بین ببریم وحتی به ریشه موهایمان میزنیم.

اما هر چه بیشتر آن را بمالید، موهایتان سریعتر چرب می شود. در عوض، سعی کنید از یک برس مرطوب استفاده کنید تا گره موهایتان را باز کنید. موها به اندازهای نرم هستند که سریع دچار شکستگی می شوند، اما به همان اندازه هم قوی هستند که در مقابل باز شدن گرهها مقاومت کنند.

به مقدار خاصی از شامپو استفاده کنید

هنگام شستن موها، بسیار مهم است که از شامپوی زیاد استفاده نکنید زیرا ممکن است مو سنگین شود. دو شستشوی سریع به جای یک شستشو طولانی، بهتر عمل می کند. هنگام شستن موهایتان نباید از آب داغ استفاده کنید زیرا روغن های طبیعی را از روی کوتیکول پاک می کند. این کار پوست سر را تشویق می کند تا بلافاصله آن را جایگزین کند و موها را چرب کند. خنک کردن آب کلید درخشش مو است.

از آب و سرکه سیب استفاده کنید

سرکه سیب را در یک فنجان آب رقیق کنید و آن را روی موها بریزید. بگذارید چند دقیقه بماند و این کار باعث می شود چربی ها از بین برود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد