اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند مدل ماساژ ساده برای رفع خستگی

در حین ماساژ از تمام دست خود استفاده کنید، کف دست و زیر انگشتان باید با پوست تماس داشته باشد. در حین ماساژ پشت خود را صاف نگه دارید و از وزن بدن خود برای فشار آوردن استفاده کنید نه فقط از دستان خود

در حین ماساژ از تمام دست خود استفاده کنید، کف دست و زیر انگشتان باید با پوست تماس داشته باشد. در حین ماساژ پشت خود را صاف نگه دارید و از وزن بدن خود برای فشار آوردن استفاده کنید نه فقط از دستان خود.

ماساژ پشت گردن و کمر

در حالت زانو زده بالای سر شخص بنشینید. چند قطره روغن بین دستان خود بمالید. دستان خود را، کف دست باید به سمت پایین، در قاعده گردن قرار دهید و ستون فقرات را بین شست خود قرار دهید.

دستهایتان را به سمت پایین بکشید و در کنار ستون فقرات نگه دارید. سپس دستهایتان را به سمت بالا و روی تیغههای شانهها ببرید. روی تیغه های شانه با کف دست ها به حالت دایره وار ماساژ دهید.

سپس دستهایتان را به سمت پایین پشت کمر ببرید طوری که دستهایتان به سمت هم حرکت میکنند تا پایین کمر به هم برسند. سپس دستانتان را به بالا برگردانید. این کار را روی شانه ها ۳ الی ۵ بار و همچنین از بالای دستان تا نوک انگشتان تکرار کنید.

ماساژ پشت پا

کنار ساق پا بنشینید. مقداری روغن به دستان خود بمالید. با دستان خود،باید کف دست به سمت پایین باشد، در دو طرف مچ پاها ماساژ را شروع کنید. دستهایتان را از کنارههای پا به سمت بالا، تا لگن و ران ببرید. سپس دستهایتان را تا پاشنهبه پایین بکشید. این کار را ۳ الی ۵ بار تکرار کنید.

اکنون از پشت پا به سمت بالا بروید و با هر کف دستتان به صورت متناوب و دایره وار ماساژ دهید. سپس به سمت بالا حرکت کنید. با همان الگوی پا به پایین برگردید و جهت دایره های خود را تغییر دهید. روی پای دوم هم تکرار کنید.

ماساژ گردن و بازوها

بالای سر بنشینید. مقداری روغن روی دستان خود بمالید. کف دست های خود را در پایین گردن قرار دهید، به گونه ای که انگشتان به سمت قسمت بالایی و کف دست ها به سمت پایه گردن باشد. دستهایتان را تا بالای بازوها بیرون بیاورید، سپس از قسمت بیرونی بازوها به سمت پایین تا آرنج حرکت کنید.درجهت مخالف هم انجام دهید وتا ۵ بار تکرار کنید.

با نوک انگشتانتان پایین جمجمه را، در دو طرف ستون فقرات، دایره وار ماساژ دهید. انگشتانتان را روی ماهیچههای بین تیغههای شانه و ستون فقرات قرار دهید. دستان خود را به سمت پایین جمجمه حرکت دهید.۳ بار تکرار کنید.

در کنار دست بنشینید. یک دست خود را روی مچ قرار دهید. آن دست را به سمت بالا تا شانه بکشید و بلافاصله بعد از آن دست دوم خود را بکشید. دستان خود را کمی فشار دهید . روی بازوی دوم هم تکرار کنید.

ماساژ دادن پاها

نزدیک مچ پا بنشینید. کف دست و انگشتان خود را در دو طرف مچ پا قرار دهید. دستهایتان را از کنارههای پا به سمت بالای ران بیاورید. با استفاده از انگشتان، دایره وار مچ و روی کف پا را ماساژ دهید. روی پای دوم نیز تکرار کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد