اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این شش ویژگی از نظر دانشمندان می تواند مردان را به زنان جذب کند!

گاهی اوقات عیب های ما جذابیت ما را افزایش می دهد و ویژگی هایی که از آنها خجالتی هستیم برای مردان قابل ستایش و حتی اغوا کننده است.

ما در مجله خبری طلا چندین تحقیق پیدا کردیم که این جمله را ثابت می کند: جذاب بودن همیشه به معنای بی عیب و نقص بودن نیست. در ادامه همراه ما باشید!
1- خنده

روانشناسان می گویند که اگر با کسی ملاقات کنیم که ما را صمیمانه بخنداند، یک رابطه عاشقانه با این شخص ممکن است نتیجه مثبتی داشته باشد. زندگی با این فرد تقریباً همیشه مملو از خنده و احساسات مثبت خواهد بود.

2-عینک

دیگر مجبور نیستید عینک خود را فقط برای مطالعه بپوشید. تحقیقات نشان داده است که مردان عینک زدن زنان را جذاب‌تر و جذاب‌تر می‌بینند.

3- خطوط برنزه روشن

به نظر می رسد نواحی روشن روی بدن برنزه شما حتی برهنه تر به نظر می رسند. آنها توجه مردان را به خود جلب می کنند و آنها را وادار می کنند که این قسمت های حساس پوست شما را لمس کنند.

4- موهای نامرتب

فرهای نامرتب، موج های طبیعی مو یا موی نامرتب از انواع مدل موهایی هستند که مردان هنگام در آغوش گرفتن زنان از خراب کردن آن ها نمی ترسند. به علاوه آنها طبیعی تر از یک مدل موی پیچیده با مقدار زیادی اسپری مو روی آن به نظر می رسند.

5- ظاهر بدون آرایش

دانشمندان محاسبه کرده اند که 40 درصد از مردان زنان بدون آرایش را جذاب تر می دانند.

6- شکم

کمی چربی شکم به جذابیت شما امتیاز بیشتری می دهد. دانشمندان می گویند مهم ترین چیز این است که به تناسب بدن خود توجه کنید. تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که به عکس‌هایی از زنان با تیپ بدنی ساعت شنی نگاه می‌کردند، تکانه‌های بیشتری را در نواحی مغز که مسئول لذت هستند، احساس می‌کردند.

زنی بدون آرایش، با موهای نامرتب، در حال دزدیدن غذا از بشقاب مرد، همچنان جذاب ترین زن در نگاه اوست. پس خانم ها اعتمادبنفس خود را حفظ کنید!

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد