اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا مردان بعد جدایی بیشتر از زنان آسیب می بینند؟

جدایی واقعاً می تواند قلب زنان را متلاشی کند. اما گروهی از روانشناسان اخیراً دریافته‌اند که مردان ممکن است پس از جدایی بیشتر از شریک زن خود از لحاظ روحی بیشتر ضربه ببینند.

مردان همچنین هنگام بحث در مورد دردهای قلبی خود احساساتی تر هستند (بله، آنها نیز در مورد آن صحبت می کنند.) و این نتیجه گیری های جذاب همه بخشی از یک مطالعه روابط است که توسط روانشناسان انجام شده است.

در بخش خبری طلا بنابراین تصمیم گرفتیم نگاهی به این گزارش بیاندازیم و جالب ترین نکات آن را با شما در میان بگذاریم.

1-مردان بیشتر به دنبال کمک آنلاین برای رابطه هستند

یافته‌های آن‌ها نشان داد که حدود 55 درصد از کاربرانی که برای مشکلات عشقی خود درخواست کمک کردند، مرد بودند، در حالی که تنها حدود 45 درصد زن بودند. نتایج همچنین نشان داد که "درد قلب" رایج ترین موضوع در پست ها بود. موضوعات دیگری مانند زمان، ویژگی های شخصی، مسائل مربوط به اعتماد و صمیمیت نیز در این انجمن مورد بحث قرار گرفت. نتایج همچنین نشان داد که "درد قلب" رایج ترین موضوع در پست ها بود. موضوعات دیگری مانند زمان، ویژگی های شخصی، مسائل مربوط به اعتماد و صمیمیت نیز در این انجمن مورد بحث قرار گرفت.

2-محققان بر این باورند که ناشناس ماندن در این پلت فرم به مردان کمک می کند تا احساسات خود را آزادانه بیان کنند

کلیشه منسوخ شده مردانگی، یا این ایده که "پسرا گریه نمی کنند"، به نوعی بر نحوه برخورد آنها با احساسات خود تأثیر گذاشته است. همانطور که یکی از کاربران Reddit در یک فروم مختلف بیان کرد، "آقایان قرار نیست ناراحتی خود را ابراز کنند یا ناراحت شوند، بنابراین ما معمولاً آن را برای خود نگه می داریم زیرا مجبوریم. هیچ یک از دوستان ما نمی خواهند بشنوند که چقدر حال ما بد است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد