اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دو عضو بدن که می توانند در مورد شخصیت شما حرف بزنند

ساختار بدن شما بر اساس DNA (ژنتیک) است و ترجیحات زیبایی شناختی شخصی دنیا متفاوت است،

البته هنوز بخش هایی از بدن شما وجود دارد که می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما منتقل کند. برخی از مطالعات نشان می دهد که ژنتیک می تواند چیزهای زیادی را در مورد آینده ما و نحوه درک ما از جهان از طریق ژن هایمان تعیین کند.

ما در بخش خبری طلا دو واقعیت علمی در مورد اعضای بدن پیدا کردیم که می تواند نکات جالبی را در مورد شخصیت بیان کند. برخی افراد می گویند ظاهر می تواند فریبنده باشد، اما اگر حقایق را بدانید، خواهید دید که ظاهر می تواند چیزهای زیادی را در مورد یک شخص فاش کند!

1-شکل بینی

هر بینی در نوع خود خاص است. با این حال، طبق مطالعه انجام شده توسط مجله جراحی جمجمه صورت در سال 2013، بافتی که استخوان ها را به هم متصل می کند و بینی شما را تشکیل می دهد، می تواند چندین چیز را در مورد شخصیت فرد منتقل کند. محققان تقریباً 1700 تصویر از بینی افراد را مطالعه کردند و همه آنها را در 14 نوع دسته بندی کردند. آنها اشکال بینی را تجزیه و تحلیل کردند و یافته های خود را ارسال کردند.

افرادی که بینی بلند دارند در زندگی حرفه ای خود بسیار جاه طلب هستند و افرادی بسیار سخت کوش هستند. آنها تمایل به کمال گرا بودن دارند و معمولاً زندگی حرفه ای خود را در اولویت قرار می دهند و زندگی شخصی خود را در درجه دوم. با این حال، افرادی که بینی کوتاه‌تری دارند، افرادی بسیار حساس و وفادار هستند. آنها برای احساسات بیش از هر چیزی ارزش قائل هستند و ترجیح می دهند در خانواده خود شاد باشند تا اینکه شغلی موفق داشته باشند.

افرادی که بینی های نوک تیز دارند می توانند مشاوران مالی خوبی باشند زیرا تمایل دارند پول خود را بسیار عاقلانه مدیریت کنند و افرادی که شکاف بینی دارند مشکلات تعهد دارند.

سوراخ های بینی بزرگ نشانه آن است که شخصی به جای پس انداز کردن، دوست دارد پول خرج کند و سوراخ های بینی کوچک نشان دهنده تعهد قوی به روابط شخصی و خانواده است.

2-فرم صورت

چهره انسان ساختار بسیار پیچیده ای دارد که می تواند در مورد کارکردهای اجتماعی و شخصی یک فرد چیزهای زیادی بگوید. سزار لومبروزو، بنیانگذار انسان شناسی جنایی، استدلال می کند که هر نوع جنایت را می توان با ساختار چهره فردی که آن را مرتکب می شود، تعیین کرد. مطالعه‌ ای که در سال 2014 در مجله Plos One منتشر شد، 160 شرکت ‌کننده را مورد بررسی قرار داد و از آنها خواست تا ضریب هوشی 80 دانش‌آموز زن و مرد را تنها از طریق عکس‌هایشان ارزیابی کنند.

این مطالعه نشان داد که افرادی که صورت‌های بلند دارند به عنوان افرادی باهوش بالا شناخته می‌شوند، در حالی که افراد با ساختار صورت باریک به‌جای باهوش بودن، از نظر احساسی بهره ‌مند هستند. این مطالعه همچنین نشان داد که افرادی که صورت‌های پهن دارند بیشتر متعصب، بی احساس و بسیار موفق هستند.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد