اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حاضر هستید کدام ریسک را انجام دهید؟

پاسخ شما چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما فاش می کند. هر فردی برای خودش مرزی تعیین می کند که چه کاری برای او خطرناک است.

پاسخ شما چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما فاش می کند. هر فردی برای خودش مرزی تعیین می کند که چه کاری برای او خطرناک است.

سایت طلا، شما را به یک چالش دعوت می کند. ابتدا به این سوال پاسخ دهید: دوست دارید کدام ریسک را تجربه کنید؟

برای برخی، خطرات چالش هایی هستند که باید بر آنها غلبه کرد، برای برخی دیگرهم باعث وحشتشان می شوند. اما روش رویارویی با آنها ،شخصیت شما را نشان می دهد. انتخاب شما تمام حقیقت را در مورد شخصیت شما خواهد گفت.

اگر شماره یک را انتخاب میکنید

شما در زندگی، به ندرت ریسک می کنید، زیرا فکر می کنید این ریسک به هیچ چیز خوبی منجر نمی شود. ذاتاً شما فردی بسیار آرام و متعادل هستید. اگر تصمیم بگیرید که ریسک کنید، فقط با شرکت در قرعه کشی ها شانس خود را امتحان می کنید.

اگر شماره دو را انتخاب کردید

شما را می توان فردی شجاع و مصمم نامید. هر کاری را که بر عهده می گیرید، تمام و کمال آن را به پایان می رسانید و آن را با تمام تلاش و توانایی هایتان انجام می دهید. شما می دانید چگونه هدف گذاری کنید و مطمئناً به آنها دست یابید.

اگر شماره سه را انتخاب کردید

شما را می توان یک فرد رمانتیک واقعی و یک رویاپرداز نامید. سعی می کنید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید. شما در حل مشکلات بسیار خلاق هستید. شما درکوچکترین کارهای روزمره هم حتی در تخیلتان ریسک میکنید و ایده های خارق العاده ای را به ذهنتان خطور میکند و این خلاقیت شما را در زندگی نشان می دهد.

اگر شماره چهار را انتخاب کردید

تمایل دارید تصمیمات خودجوش و عجولانه بگیرید. شما فردی هیجانی و غیرقابل کنترل هستید که اغلب برای شما دردسر و مشکلاتی در زندگی ایجاد می کند. دوست دارید ریسک کنید، با این باور که از این طریق خودتان را برای قدرت هایی که دارید به نمایش بگذارید و جلب توجه کنید.

اگر شماره پنج را انتخاب کردید

شما فردی مسئولیت پذیر و منطقی هستید، اما گاهی اوقات تصمیماتی می گیرید که کاملاً نامناسب است. شما به راحتی متقاعد می شوید و گول می خورید .به راحتی در هر چالشی بدون فکر شرکت می کنید. با این حال، شما انسان فهمیده ای هستید میخواهید با دیگران تفاوت داشته باشید و از آنها تقلید نکنید.

اگر شماره شش را انتخاب کردید

شما را می توان یک افراطی واقعی نامید. شما عاشق ریسک کردن هستید. خطر برای شما نوعی از معنای زندگی است، این در مورد کارهایی که برای خود انتخاب می کنید نیز صدق می کند. شما پر از ایده های دیوانه کننده هستید، همیشه انرژی و نشاط کاملی دارید که می خواهید آن را تخلیه کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد