اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

به نظر شما کار کدامیک اشتباه تر هست ؟

برای فهمیدن این موضوع، باید تست ساده سایت طلا را امتحان کنید. در تصویر زیر چهار نفر از افراد شاغل وجود دارند که هر کدام یک عمل را انجام می دهند.

برای فهمیدن این موضوع، باید تست ساده سایت طلا را امتحان کنید. در تصویر زیر چهار نفر از افراد شاغل وجود دارند که هر کدام یک عمل را انجام می دهند.

اگر با دقت نگاه کرده باشید، متوجه می شوید که رفتارهیچ کدام مناسب نیست.

به نظر شما کدام یک از این ها احمق تر است؟ باید در نظر بگیرید که آنها چه می کنند و چه عواقبی خواهند داشت.

حالا می توانید نوع شخصیتی را با شما مطابقت دارد، بشناسید!

شماره یک

اگر مرد اول را انتخاب کرده اید، نشان دهنده این است که شخصیتی خوش بینانه دارید، یعنی سرزنده، پرانرژی و بی خیال هستید. شما عاشق ماجراجویی هستید وریسک پذیرید. تحمل یکنواختی را ندارید و به دنبال تنوع و سرگرمی هستید که این ویژگی گاهی اوقات می تواند بر روابط عاشقانه شما تأثیر منفی بگذارد. از آنجایی که این شخصیت هاهمیشه به دنبال لذت هستند، بسیاری از آنها اغلب با هر نوع اعتیادی حتی اعتیاد به پرخوری دست و پنجه نرم می کنند. هوس های مداوم شما می تواند منجر به پرخوری و چاقی شود. استعداد شما در مشاغل مربوط به بازاریابی، مسافرت، مد، آشپزی یا ورزش آشکار می شود.

شماره دو

مرد شماره دو شخصیت بلغمی دارد، یعنی کسی که به دنبال هماهنگی بین فردی و روابط های طولانی مدت است.

افراد بلغمی شریکی بسیار وفادار و والدین دوست داشتنی هستند. آنها روابط خود را با دوستان قدیمی، اعضای دور خانواده و همسایگان حفظ می کنند. افرادی که دارای خلق و خوی بلغمی هستند از جنجال اجتناب می کنند و همیشه سعی می کنند بین دیگران برای صلح و دوستی میانجیگری کنند. مشاغل ایده آل این افراد پرستاری، تدریس، روانشناسی یا مشاوره، رشد کودک یا مددکاری اجتماعی است.

شماره سه

شما تندخو هستید، یعنی فردی که فقط به اهداف و منافع خود فکر میکند. باهوش، تحلیلی و منطقی، فوق العاده حرفه ای و صادق هستید اماهمیشه همراهان خوبی نیستید. شما دوست ندارید زیاد صحبت کنید یا از گفتگوهای عمیق و فلسفی لذت ببرید. شما ترجیح می دهید تنها باشید تا در جمع افراد سطحی نگر. شما می خواهید زمان خود را با افرادی بگذرانید که علایق مشابهی با شما دارند. مشاغل ایده آل برای شما مدیریت، اطلاعات فناوری، آمار، مهندسی، برنامه نویسی یا تجارت است.

شماره چهار

شما فردی بسیار سنتی هستید. شما خانواده و دوستان خود را دوست دارید و بر خلاف خلق و خوی سنتی و ریسک ناپذیرتان، به دنبال ماجراجویی نیستید. در واقع به هر قیمتی از آن اجتناب می کنید. از سوی دیگر، شما اجتماعی و به دنبال کمک به جامعه خود هستید. بسیار منظم و دقیق که گاهی در هماهنگی با همکاران ، دوستان یا جوامع دچار مشکل می شوید. مشاغل عالی برای شما امور اداری، حسابداری، مددکاری اجتماعی یا مدیریت است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد