اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تذکر سازمان بازرسی کل کشور به شرکت سایپا

بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کشور درباره ترخیص خودروهای ناقص پس از رفع نقص، تذکراتی به مدیران شرکت سایپا داد.

به گزارش سایت طلا ، اشکان میرمحمدی گفت: مطابق با راستی آزمایی صورت گرفته موضوع احتکار و دپوی خودرو‌ها توسط این خودروساز منتفی بوده اما روند تجاری سازی و صدور فاکتور برای ارائه خودرو به مشتری کمی با کندی نسبی مواجه بود.

بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور گفت: کنترل‌های لازم در خصوص خودرو‌های ناقص پس از تکمیل کاری و رفع نقص با دقت مورد انتظار و سیستماتیک صورت نمی‌گیرد و این خودرو‌ها صرفا با بررسی چشمی، توسط تکنسین‌های سایپا مستقر در پارکینگ اجاره‌ای، در مدار توزیع و تحویل به متقاضی قرار می‌گیرد.

به واسطه قطعات ناقصی که موجب می‌شود خودرو‌ها چندین ماه و بعضا بیش از ۷ تا ۸ ماه خودرو در پارکینگ مستقر و همچین فرسایشی شدن برخی قطعات خودرو طی این مدت، بازبینی و کنترل مجدد کیفی به صورت سیستماتیک و با آزمون‌های مختلف در بخش کنترل کیفیت خودروساز اجتناب ناپذیر است.

به گفته او تذکرات لازم به شرکت مذکور داده و مقرر شد با توجه به پرونده مفتوح در سازمان بازرسی، بلافاصله برای رفع این مشکل اقدام شود تا مردم با اطمینان خاطر از خودروی دریافتی استفاده کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد