اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شش حقیقت جالب درباره زنان!

فکر می کنید چه واقعیت هایی درباره آناتومی بدن زنان می دانید؟

در مقاله امروز تصمیم گرفتیم واقعیت هایی را درباره بدن زنان و توانمندی های آن با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه همراه ما باشید!

1-گردن زنان متحرک تر است

آیا تا به حال دقت کرده اید که زن ها و مردها وقتی صدا می زنند چگونه می چرخند؟ این را امتحان کنید و خواهید دید که مرد تمام بدنش را می چرخاند و زن فقط سرش را می چرخاند. دلیل آن در ساختار ماهیچه ای است که در بدن خانم ها خاصیت ارتجاعی بیشتری دارد. اما خانم های عزیز لطفا در حین چرخاندن مواظب خود باشید. بر اساس مطالعه‌ای در مرکز پزشکی دانشگاه لویولا، زنان بیشتر از مردان درد گردن را گزارش می‌کنند.

2-زنان هنگام خواب شنوایی حساسی دارند

این واقعیت نتیجه یک فرآیند تکاملی است. زنان هنگام خواب به صداها حساس هستند تا با گریه نوزاد بیدار شوند. اما خبر خوب این است که این قانون فقط برای نویزهای با صدای بلند کار می کند. صحبت کردن با رجیستر پایین به جلوگیری از بیدار شدن یک زن کمک می کند. و آنچه در این وضعیت ناعادلانه است این است که زنان نیز نسبت به مردان نسبت به اختلالات خواب حساس تر هستند.

3-زنان منطقی تر از مردان هستند

علیرغم تصور رایج که زنان احساساتی تر و مردان منطقی تر هستند، واقعیت کاملاً برعکس است. قشر ضخیم با نمرات بالاتر در انواع تست های هوش شناختی و هوش عمومی همراه است. و مغز زنان دارای قشر بسیار ضخیم‌تری نسبت به مردان است. در همین حال، مردان حجم مغز بالاتری داشتند که نقش گسترده‌ای در احساسات و تصمیم‌گیری دارد.

4-زنان وابستگی قوی تری به افراد دیگر ایجاد می کنند

دلیل این امر این است که زنان سطح اکسی توسین بالاتری دارند. اکسی توسین به اصطلاح هورمون عشق است. دلبستگی را تقویت می کند، روابط را محکم می کند و استرس را کاهش می دهد. اکسی توسین همچنین مسئول ایجاد پیوند مادر و کودک و حتی شیردهی است.

5-بدن زنان در دهه بیست سالگی مدام در حال تغییر است

اگر سال های نوجوانی دیوانه و ناسالdم داشته اید، برای تغییر سبک زندگی خود دیر نیست. بدن زنان هنوز در حال رشد است و تا بیست سالگی خود تغییر می کند. بنابراین، به خوردن موز و بادام ادامه دهید، آنها حاوی مقدار زیادی کلسیم هستند که واقعا به قوی تر شدن استخوان های شما کمک می کند. تمرینات ورزشی برای تقویت عضلات نیز این کار را انجام می دهد. همچنین این احتمال وجود دارد که در تصمیم گیری بهتر شوید، زیرا قشر جلوی مغز شما هنوز در حال رشد است.

6-زنان استعداد بهتری برای خلاقیت دارند

مغز یک شبکه است. در داخل آن تعداد زیادی سیم و اتصالات وجود دارد..مطالعات نشان داده اند که شبکه های موجود در مغز زنان نسبت به شبکه های موجود در مغز مردان به هم مرتبط هست.د. این بدان معناست که زنان در ایجاد روابط علّی سریعتر هستند، اما در عین حال به راحتی به یک روال عادت می کنند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد