اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سه راه برای کاهش وزن بدون گرسنگی و ورزش کردن

قاعدتا همه ما دوست داریم بدون سختی و ورزش کردن کاهش وزن داشته باشیم.

بسیاری از مردم یا علاقه یا فرصت ورزش کردن را ندارند و عده ای تمایل دارند که گرسنگی بکشند تا به آن عادت کنند. ما می دانیم که با روش هایی موثر می توان مقداری از وزن فعلی را با مرور زمان کم کرد. ما در بخش خبری طلا برای افرادی که فکر می کنیم علاقه که به ورزش کردن ندارند و یا از روی تنبلی به خودشان گرسنگی می دهند سه راه آسان را برای کاهش وزن پیشنهاد می کنیم.

1-نفس کشیدن

قانون اصلی ژیمناستیک تنفسی این است که شما باید نه با قفسه سینه بلکه با شکم نفس بکشید. داشتن کمری باریک، عضلات شکم قوی و شکمی بدون چربی ممکن است اگر تمام تمرینات تنفسی را درست انجام دهید.

2-دوش کنتراست

این روش بسیار ساده است و اغلب با روش های دیگری همراه است. هنگام اتمام حمام، آب را به نوبت سرد و گرم کنید. چنین دوش کنتراست نه تنها از شر اضافه وزن شما را خلاص می کند، بلکه بیماری هایی مانند آریتمی، چاقی ،اختلال عملکرد گیاهی عروقی، فشار خون اولیه و سلولیت را نیز از بین می برد. با این حال، چندین نفر سعی کردند دیگران را از انجام این روش باز دارند.

3-ماساژ

بهترین نوع ماساژ برای مبارزه با چربی، حجامت و نیشگون گرفتن است. آنها به تکه تکه شدن رسوبات چربی، بهبود گردش خون در جلوی شکم و عادی سازی حرکت روده کمک می کنند. می توانید این کارها را در سالن های مخصوص انجام دهید و باید به صورت سیستماتیک و چرخه ای و مرتب انجام شوند.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد