اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهار حرکتی که نشان می دهد یک مرد از شما سو استفاده می کند

بسیاری از زنان، به ویژه دختران جوان، اغلب در روابط عاشقانه خود احساس ناامنی می کنند.

خوب، گاهی اوقات بدترین انتظارات ما قابل توجیه است، اما به دلیل مسائل ذهنی یا تجربه های بد قبلی، می توان به راحتی به احساسات شریک زندگی خود شک کرد. خوشبختانه، چندین نشانه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بفهمید که آیا شریک زندگی شما واقعاً شما را دوست دارد یا اینکه آیا آنها فقط از شما برای منافع خود استفاده می کنند. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید !

1- او به شما احساس خاص بودن نمی دهد

به نظر می رسد که شما هیچ تفاوتی با هر دختر دیگری که تا به حال با او بوده یا با دوستانش ندارید. ممکن است دائماً شما را با افراد دیگر مقایسه کند یا اصلاً به شما محبتی نشان ندهد. و اگر احساس می کنید که تنها یکی از افرادی هستید که احتمالا به صورت روزانه و معمولی با آن ها صحبت می کند و از آن ها تعریف می کند باید برای این مرد فکر دیگری کنید!

2-مدام احساس گناه می کنید

به نظر می رسد که از برخورد با مشکلات در محل کار گرفته تا انتخاب غذا برای گربه خود در سوپرمارکت نمی توانید کاری را درست انجام دهید. اگر مدام احساس می ‌کنید در هر کاری که انجام می‌د هید، کافی نیستید و می‌توانستید بهتر عمل کنید، وقت آن است که از رابطه خود فرار کنید. تلاش برای کمک به همسرتان برای تبدیل شدن به فرد بهتری اشکالی ندارد، اما این تغییرات باید از طریق عشق و مراقبت تحمیل شوند و نه با ایجاد احساس گناه در شما.

3-ناپدید می شود

شما با هم برنامه ریزی می کنید و او در آخرین لحظه پیدایش می شود. یا برای پاسخ دادن به پیامک ها یا تماس های تلفنی شما زمان زیادیلازم دارد. بله، او ممکن است هر از گاهی مشغول باشد، اما مردی که شما را دوست دارد یک لحظه را برای پرسیدن حال شما پیدا می کند و با شما تماس می گیرد. اگر به نظر می رسد که او برای وقت شما ارزشی قائل نیست، احتمالاً فقط زمانی با او معاشرت می کنید که برای او راحت باشد و طبق برنامه او باشد.

4-اهل سازش نیست

یافتن راه حل مسالمت آمیز می تواند سخت باشد، به خصوص اگر رابطه شما جدید باشد، اما این هدفی است که همه ما باید روی آن تمرکز کنیم. شریک زندگی شما باید به نظر شما احترام بگذارد و آماده باشد تا تعادل مناسب را پیدا کند تا هر دو خوشحال باشید. اگر او نمی خواهد از "حق" خود برای تصمیم گیری در مورد همه چیز صرف نظر کند، احتمالاً زمان فرار از چنین رابطه کنترلی فرا رسیده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد