اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تا به حال توت فرنگی سفید خورده اید؟

امروزه شما می توانید میوه های عجیب و غریب زیادی را در مغازه ها پیدا کنید. یکی از جدید ترین این میوه ها توت فرنگی سفید است که به تازگی راه خود را به مغازه ها باز کرده است.

به گزارش سایت طلا، به لطف وسایل حمل و نقل پیشرفته، امروزه می توان میوه های خاص یک منطقه را در همه جای جهان یافت. یکی از این میوه های خاص که به تازگی وارد بازار شده است توت فرنگی سفید است.

برخلاف تصور بسیاری از افراد، توت فرنگی سفید نوع خام این میوه نیست بلکه همانور که از نامش پیداست نوعی توت فرنگی با رنگ سفید می باشد. این توت فرنگی گوشتی نرم تر از انواع قرمز رنگ خود داشته و راحت تر له می شود.

توت فرنگی سفید

توت فرنگی ها به طور معمول حاوی نوعی پروتئین هستند که در مجاورت با نور خورشید قرمز رنگ می شود. توت فرنگی سفید فاقد این پروتئین بوده که در نتیجه در مراحل رسیدن میوه، همچنان سفید باقی می ماند.

بیش از 50 گونه توت فرنگی سفید در جهان وجود دارد که انواع شناخته شده آن بومی اروپا و همچنین امریکای جنوبی هستند. یک نوع از این توت فرنگی که رنگ صورتی بسیار ملایمی دارد برای مدتی طولانی در کشور فرانسه از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

توت فرنگی

انواع مختلف توت فرنگی سفید طعم های متفاوتی دارند اما به طور عمده شیرین تر از توت فرنگی های معمولی هستند. همچنین این توت فرنگی ها طعم های گرمسیری داشته و به سیب سبز، انگور و آناناس نزدیک هستند.

قیمت این نوع توت فرنگی عموما بسیار گرانتر از انواع قرمز رنگ آن است. قیمت توت فرنگی های کاملا سفید به دانه ای 10 دلار (حدوده 280 هزار تومان) نیز می رسد اما انواع معمولی تر آن کیلویی 7 دلار (کمتر از 200 هزار تومان) قیمت دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد