اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 عادت سالمی که اشتباه هستند

ما اغلب هنگام تلاش برای حفظ یک سبک زندگی سالم طعمه متخصصان بازاریابی یا مشاوران نالایق می شویم.

در واقع ما به بسیاری از عادات "مفید" عادت می کنیم که در واقعیت کاملاً بی فایده به نظر می رسند.

ما در بخش خبری سایت طلا تصمیم گرفتیم تا دریابیم کدام عادات سالم نه تنها هیچ نتیجه ای نمی دهند بلکه ممکن است به ما نیز آسیب بزنند.

1- شستشوی دهان با آب

این عادت ممکن است بسیار طبیعی به نظر برسد، اما مورد انتقاد برخی از دندانپزشکان قرار گرفته است. هنگام مسواک زدن دندان ها با یک لایه محافظ فلوئور پوشیده می شوند که توسط آب شسته می شود. به منظور حفظ اثر مثبت مسواک زدن، دهان خود را با محلول های مخصوص بدون الکل بشویید.

2-تمرین با تردمیل

تردمیل یکی از محبوب ترین وسایل تمرینی است که به خلاص شدن از شر کالری های اضافی کمک می کند. با این حال، ورزش طولانی مدت روی تردمیل می تواند برای مفاصل شما مضر باشد. به منظور جلوگیری از این امر، توصیه می شود برخی از تمرینات تقویت کننده عضلات را به تمرینات تردمیل خود اضافه کنید..این به شما کمک می کند نه تنها وزن خود را کاهش دهید، بلکه عضلات خود را نیز متناسب نگه دارید.

3- ضدعفونی کننده های دست

آگهی های بازرگانی ما را به این باور رساند که تنها صابون ضد عفونی کننده و ضد باکتری می تواند از ما در برابر بیماری ها محافظت کند. با این حال، استفاده مکرر از این محصولات ممکن است منجر به ظهور میکروب های جدید و قوی تر شود. به گفته دانشمندان، صابون معمولی به اندازه یک صابون ضد باکتری برای استفاده روزانه مفید است.

4- معاینات پزشکی منظم

معاینات پزشکی سالانه با هدف بررسی سلامت فرد می تواند در واقع کاملاً بی فایده باشد. همراه با آن، آنها معمولاً بسیار گران هستند. اصول معاینه بالینی می گوید که بهتر است بیماران با توجه به گروه سنی و بیماری های رایج در آن سنین معاینه شوند.

5-مصرف ویتامین

با تشکر از تبلیغات، ما می دانیم که ویتامین ها برای بدن ما ضروری هستند و عدم وجود آنها ممکن است باعث واکنش های نامطلوب شود. اما نمی دانیم که مصرف ویتامین ها در برخی موارد می تواند خطرناک باشد. دانشمندان دریافتند افرادی که ویتامین مصرف می کنند و برخی عادات بد دارند تا 46 درصد بیشتر از افرادی که ویتامین مصرف نمی کنند از بیماری های جدی رنج می برند. به همین دلیل است که همیشه باید قبل از شروع مصرف ویتامین ها با پزشک خود مشورت کنید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد