اونس طلا2333.91
مظنه14,246,000
18 گرم3,288,700
ارزش سکه32,096,238
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,100,000
نیم22,900,000
ربع14,950,000

خط رند بازیکنان معروف فوتبال چقدر می‌ارزد؟!

در این گزارش به سراغ برخی از چهره‌های فوتبالی می‌رویم تا ببینیم خط موبایل آن‌ها حدودا چقدر ارزش دارد.

به گزارش سایت طلا، در این گزارش به سراغ برخی از چهره‌های فوتبالی می‌رویم تا ببینیم خط موبایل آن‌ها حدودا چقدر ارزش دارد.

بعضی از فوتبالیست‌ها درآمد‌های کلانی دارند. این روز‌ها بازیکنان درجه یک بالای ۱۰ میلیارد می‌گیرند. بازیکنان درجه دو حداقل ۵ میلیارد می‌خواهند. فوتبالیست‌های درجه سه هم به زیر ۲ تا ۵/۲ میلیارد قانع نیستند. درآمد فوتبالیست‌ها باعث شده «لاکچری‌باز» باشند.

آن‌ها معمولا در مناطق بالای شهر زندگی می‌کنند. ماشین‌های لوکس و گرانقیمت سوار می‌شوند. برای خرید لباس حساسیت دارند. به روزترین موبایل‌ها را می‌خرند و در عین حال، به شدت خط باز هم هستند.

اصلا بین فوتبالی‌ها یک جمله طنزگونه وجود دارد که «اگه شماره‌ات رند نباشه، سیوت نمی‌کنیم!» با این پیش زمینه سراغ بعضی از چهره‌ها می‌رویم تا ببینیم خط موبایل آن‌ها حدودا چقدر ارزش دارد.

علی دایی: شماره او خیلی رند است. در چند صدم ثانیه آن را برای همیشه از بَر می‌شوید. عدد ۵ در خط او بیشتر از دو عدد دیگر است. خط فروش‌ها می‌گویند چیزی حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد. البته اگر او فروشنده باشد، مشتری ممکن است بالای یک میلیارد هم بدهد. به هر حال خط علی دایی را می‌خواهد بخرد.

علی پروین: یک خط قدیمی دارد. او جزو اولین رندباز‌های فوتبال ایران بود. خط موبایل او این روز‌ها ارزش زیادی دارد؛ بالای یک میلیارد تومان. خط‌فروش‌ها می‌گویند نهایتا یک میلیارد و ۲۰۰میلیون می‌ارزد. خط او کد یک است و دو عدد هر کدام سه بار در آن تکرار شده‌اند.

مهدی رحمتی: در بین فوتبالی‌ها صاحب یکی از گرانترین خط‌ها بود که آن را فروخت. در خط قبلی مهدی عدد ۶، ۶ بار تکرار شده بود! این‌که چقدر آن را فروخت کسی نمی‌داند، ولی در حال حاضر حدود دو میلیارد تومان ارزش دارد.

سیاوش اکبرپور: خط او هم عجیب و غریب است. یک عدد ۵ بار متوالی در آن تکرار شده و تنها دو رقم آخرش متفاوت است. سیاوش این خط را از قدیم داشته و آن را حفظ کرده است. ارزش آن حدود یک میلیارد تومان است. البته خودش می‌گوید فروشنده نیست و اگر هم بخواهد روزی آن را بفروشد، به این قیمت‌ها نمی‌دهد.

جواد نکونام: چون در دوران بازیگری ۶ می‌پوشید و به این عدد شدیدا علاقه داشت، همواره از خط‌هایی استفاده می‌کند که عدد ۶ در آن به وفور یافت می‌شود. در خطی که الان استفاده می‌کند، این عدد ۵ بار تکرار شده است. قیمت آن هم حدود ۸۰۰ میلیون تومان است.

فرهاد مجیدی: سرمربی محبوب استقلال که در دوران بازیگری درآمد خوبی از فوتبال داشت و همیشه جزو متمول‌ترین‌ها به حساب می‌آید، علاقه شدیدی به عدد ۷ دارد و از ابتدا اصرار داشت خطی بخرد که ۷ در آن تکرار شده باشد. خط فرهاد تنها متشکل از دو عدد است که ۷ در آن ۴ بار تکرار شده است. درباره ارزش آن هم اختلاف نظر وجود دارد. بعضی از خط‌فروش‌ها می‌گویند ۷۰۰ میلیون تومان ارزش دارد و بعضی دیگر می‌گویند بالای یک میلیارد تومان است.

مسعود شجاعی: کاپیتان سابق تیم‌ملی هم که عاشق عدد ۸ بود، خط بسیار رندی دارد که این عدد ۵ بار، اما نه به طور متوالی در آن تکرار شده است. خط مسعود هم حدود ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. همچنین در خط داریوش شجاعیان وینگر سابق استقلال هم عدد۸، پنج بار تکرار شده با این تفاوت که حدود ۸۰ میلیون می‌ارزد.

وریا غفوری: دو سه خط دارد که در اختیار خبرنگاران است. البته جزو آن دسته از چهره‌هایی است که معمولا موبایلش را جواب نمی‌دهد، مگر این‌که شماره شما را سیو داشته باشد. علی کریمی احتمالا باید مشتری پروپاقرص خط وریا باشد، چون عدد ۸ پنج بار در آن تکرار شده است. یکی از خط‌فروش‌ها می‌گوید چیزی حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد و یکی دیگر می‌گوید نهایتا ۹۰۰ میلیون تومان. هر چه هست خط خوبی است و اگر فقط یک بار به آن نگاه کنید برای همیشه در ذهن‌تان باقی می‌ماند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد