اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: کاهش تمایل سرمایه گذاران به خرید طلا

طبق نظرسنجی این هفته طلا، تحلیلگران نسبت به آینده طلا خوشبین هستند اما با این حال احساسات در میان سرمایه گذاران تضعیف شده که می تواند نشان دهنده کاهش خرید طلا توسط آنها باشد.

به گزارش سایت طلا، سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته میان سرمایه گذاران و تحلیلگران وال استریت یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد تا قیمت طلا در هفته پیش رو را پیش بینی کنند.

در نظرسنجی این هفته نشان داده شد که تحلیلگران وال استریت نسبت به آینده طلا خوشبین هستند چراکه قیمت این فلز گرانبها در محدوده 1900 دلار دارای پشتیبانی فنی می باشد.

با این حال احساسات در میان سرمایه گذاران متفاوت است. افزایش شدید ارزش دلار طی هفته گذشته باعث شده است تا احساسات صعودی سرمایه گذاران در نظرسنجی این هفته به شدت کاهش یابد.

مهم ترین عاملی که در حال تاثیر گذاری بر روی بازار طلا و همچنین ارزش دلار است را می توان تشدید سیاست های فدرال رزرو دانست. این بانک قصد دارد طی جلسه ای که در هفته پیش رو خواهد داشت نرخ بهره را به میزان 50 واحد افزایش دهد.

علاوه بر این، طلا طی هفته های اخیر نتوانست صعود خوبی را به نمایش گذشته و از سطح روانی 2 هزار دلاری عبور کند که در نتیجه آن امید سرمایه گذاران برای افزایش بیشتر قیمت ناامید شد.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد بازار در سیتی ایندکس، می گوید: طلا برای افزایش قیمت نیاز دارد تا ارزش دلار کاهش پیدا کند. وی با توجه به حرکات اخیر بازار پیش بینی می کند که طلا برای صعود مجدد آماده است.

این هفته 17 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، 9 تحلیلگر معادل 53 درصد، خواستار افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو شدند. چهار تحلیلگر معادل 25 درصد نسبت قیمت طلا را نزولی پیش بینی کردند و سه تحلیلگر معادل 18 درصد نسبت به قیمت ها بی طرف بودند.

در همین حال، 904 رای توسط سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد 446 نفر یا 49 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. 306 نفر یا 34 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا کاهش می یابد و 152 رأی دهنده یا 17 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد