اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قیمت طلا بی نتیجه ماند + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در روز گذشته ابتدا صعود چشمگیری یافت اما در ادامه روز نتوانست رشد خود را حفظ کرده و بار دیگر کاهش یافت.

به گزارش سایت طلا، روز گذشته بازار شاهد اصلاح شدید در ارزش دلار آمریکا بود که تا پیش از این به بالاترین سطح سه سال اخیر خود رسیده بود. کاهش ارزش دلار آمریکا در روز گذشته باعث شد تا قیمت طلا تا نزدیکی 1920 دلار صعود کند.

با این حال در ادامه روز شاهد آن بودیم که طلا رشد خود را از دست داده و بار دیگر به زیر 1900 دلار بازگشت. هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1896 دلار قیمت دارد که دو دلار افزایش قیمت را نشان می دهد.

سرمایه گذاران در آستانه جلسه آینده فدرال رزرو در چهارشنبه پیش رو قرار گرفته اند. فدرال رزرو قصد دارد طی این جلسه نرخ بهره را به میزان نیم درصد افزایش دهد که به عنوان اصلی ترین باد مخالف طلا در بازار عمل می کند.

افزایش نرخ بهره باعث شده است تا ارزش دلار افزایش یافته و بازده اوراق قرضه دولتی نیز بالا برود و در نتیجه این موارد قیمت طلا کاهش شدیدی یافته است.

تحلیل تکنیکال طلا

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که طلا در مسیر صعودی مقاومت قدرتمند 1918 دلاری را در پیش روی خود دارد که عبور از آن کار بسیار سختی برای فلز زرد خواهد بود.

در صورتی که طلا از 1918 دلار به شکل پایداری افزایش یابد، در نقطه 1923 دلار دچار مقاومت خواهد شد. مانع بعدی روند صعودی نیز در عدد 1927 دلار قرار دارد.

از طرف دیگر طلا در محدوده 1896 تا 1898 دلار دارای یک حمایت جزئی است که می تواند مانع از افت شدید طلا شود. پایین تر از آن در نقطه 1890 دلار طلا دارای حمایت بسیار قدرتمندی است که کار فروشندگان برای افت بیشتر قیمت را مشکل می سازد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد