اونس طلا2337.71
مظنه14,787,000
18 گرم3,413,500
ارزش سکه33,315,111
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,800,000
ربع14,450,000

3 عادتی که برای حفظ سلامت کمرتان باید کنار بگذارید!

حدود 80 درصد از مردم جهان در طول زندگی خود از کمردرد رنج می برند. به گفته متخصصان، این درد همیشه نشانه یک بیماری یا آسیب جدی نیست.

اغلب اوقات، علت واقعی عوامل خطری است که همه ما روزانه با آن مواجه هستیم. امروز، ما قصد داریم در مورد این خطرات به طور مفصل به شما بگوییم.

وقتی بچه بودیم، والدینمان به ما می گفتند: "کمرتان را صاف نگه دارید" با این حال، در میان شلوغی زندگی روزمره، ما دائماً این قانون را فراموش می کنیم و تنها زمانی آن را به یاد می آوریم که کمر درد شروع شود.

ما در بخش خبری سایت طلا فهرستی از عوامل خطرناک روزمره را گردآوری کرده ایم که از سلامت کمر شما جلوگیری می کند و می تواند باعث دردهای آزاردهنده شود.

1-عامل شغلی

کمردرد فقط در میان افرادی که شغلشان شامل کار فیزیکی سخت و بلند کردن اجسام سنگین است رایج نیست. متخصصین زیبایی، آرایشگرها، معماران، رانندگان، مهندسان، کارکنان اداری و خیاطان تنها برخی از مشاغلی هستند که روزانه دچار کمردرد شدید می شوند. بنابراین، بسیار مهم است که حداقل هر ساعت یک بار استراحت کوتاهی از محل کار داشته باشید. در صورت امکان، از محل کار خود بلند شوید و یک گرم کردن کوتاه انجام دهید، یا حداقل پاهای خود را کمی دراز کنید - همه این ها فشار روی عضلات پشت شما را کاهش می دهد.

2-سازماندهی محیط کار خود در خانه

ممکن است فکر کنید وقتی از سر کار به خانه برگشتید، کمرتان دیگر در خطر نیست. فضای دنج خانه یا آپارتمان به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید و حفظ وضعیت بدنی مناسب را فراموش کنید. با این حال، با افزایش عوامل خطرناک، تمام کارهای روزمره خانه (مانند شستن ظروف، تهیه غذا یا اتو کردن( به همان اندازه مضر هستند.

نکته مهم این است که محیط اطراف خود را به طور کامل با نیازهای خود تنظیم کنید. ارتفاع سینک، میز یا میز اتو باید متناسب با قد شما باشد. این برای صاف نگه داشتن ستون فقرات و شل نگه داشتن عضلات پشت هنگام انجام کارهای اطراف خانه بسیار مهم است.

3-کفش های ناراحت

تلاش برای رعایت استانداردهای زیبایی امروزی نیز عوارضی غیرقابل تحمل برای سلامتی ما دارد. ما که با دیدن یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا در ویترین مغازه مسحور شده ایم، این واقعیت را فراموش می کنیم که کفش ما مستقیماً بر وضعیت بدن ما تأثیر می گذارد. به یاد داشته باشید: پوشیدن کفش پاشنه بلند بیش از 2 ساعت در روز توصیه نمی شود.

با این حال، یک کف کاملاً صاف باعث فشار به همان اندازه بر ستون فقرات شما می شود. این به این دلیل است که وزن بدن شما به درستی توزیع نشده است. در نتیجه، بار غیر ضروری به عضلات پشت شما منتقل می شود. نتیجه: کفش های کف تخت هم برای پوشیدن روزمره نیستند!

برای فعالیت های روزمره، کفش هایی با پاشنه کم انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که صندل شما و سایر انواع کفش های تابستانی با بند، محکم در نوک پا و پاشنه پا قرار بگیرند.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد