اونس طلا2339.4
مظنه14,676,000
18 گرم3,387,900
ارزش سکه33,065,028
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

رفع مشکل بوی بد پا در تابستان

چند درمان خانگی برای بوی بد پا که به طرز شگفت انگیزی موثر هستند.

چند درمان خانگی برای بوی بد پا که به طرز شگفت انگیزی موثر هستند.

بوی بد پا یک بیماری شایع است، به خصوص اگر اغلب ورزش می کنید یا زیاد عرق می کنید. بوی بد پا در اثر عرق و باکتری ایجاد می شود.

پماد آنتی بیوتیکی را امتحان کنید

عرق به خودی خود بویی ندارد. این باکتری است که آن را بد بو می کند. قبل از رفتن به رختخواب، به پاها و ناخن های خود پوشش نازکی از پماد ضد باکتری مانند نئوسپورین بمالید و جوراب بپوشید. در صبح، باکتری ها از بین می روند و بوی بد پای شما نیز از بین میرود.

از روغن معطر استفاده کنید

روغن اسطوخودوس نه تنها بوی خوبی دارد، بلکه به کشتن باکتری ها نیز کمک می کند. چند قطره را روی پاهای خود بمالید و قبل از رفتن به رختخواب پاهایتان را ماساژ دهید و جوراب بپوشانید. اگر همیشه با جوراب نمی‌خوابید، باید از امشب شروع کنید.

بو را با سرکه خنثی کنید

پاها را در محلولی از حدود 1/3 فنجان سرکه سیب در یک لگن پر از آب گرم یا خنک قرار دهید. سرکه سیب دارای پتانسیل ضد میکروبی برای کمک به کشتن باکتری‌ها و خنثی کردن بو است.

نشاسته و یا پودر بچه

نشاسته ذرت عرق را جذب می‌کند، که به پاهای شما احساس شادابی می‌دهد. یک یا دو بار در روز، قبل از پوشیدن جوراب، نشاسته را روی پاهای خود بپاشید. همچنین می توانید در کفش هایتان هم جوش شیرین و یا پودر بچه بریزید.

یک اسپری خوشبو کننده با طراوت ایجاد کنید

۲ لیوان آب جوش را روی 2 قاشق غذاخوری مریم گلی خشک بریزید. اسانس اسطوخودوس و مریم گلی دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی است که به کاهش بو کمک می‌کند. بعد از حمام کردن یا هر زمان که نیاز به حمام دارید روی پاها بمالید. تا 10 روز استفاده کنید.

جوراب های ضد رطوبت بپوشید

جوراب های ضد رطوبت بپوشید. بهترین آنها از مواد مصنوعی ساخته شده اند که به انتقال رطوبت از پا به لایه های بیرونی جوراب کمک می کند تا پاها را خشک نگه دارد. اگر پاهای شما زیاد عرق می کند، از پوشیدن جوراب های نایلونی و کفش هایی که از مواد طبیعی ساخته نشده اند، خودداری کنید. به همین دلیل است که پوشیدن کفش بدون جوراب ممکن است پاهای شما را بدبو کند.

از ضد تعریق استفاده کنید

دئودورانت زیر بغل روی پاهای شما نیز موثر است. اگر پاهای شما بیش از حد عرق می کند، سعی کنید از یک ضد تعریق استفاده کنید. دئودورانت یک رول است که به طور خاص برای بازوها، دست‌ها و پاها ساخته شده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد