اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

لب هایتان در مورد شخصیت شما چه می گویند

شکل لب های شما می تواند چیزهای زیادی درباره ویژگی های شخصیتی شما بگوید.

در ایت تست شخصیت، شکل لب های شما می تواند چیزهای زیادی درباره ویژگی های شخصیتی شما بگوید.

لب های باریک

این نوع لب ها متعلق به کمال گرا ها است. افرادی که لبهای نازکی دارند عزم زیادی دارند. آنها مستعد بسیاری از مشکلات هستند و با آن روبرو میشوند.این افراد ترسو نیستند اما شخصیتی درونگرا دارند و به خودشان متکی هستند. آنها از تنها بودن نمی ترسند و می توانند به تنهایی کار کنند. آنها دوست دارند مستقل باشند .

لب های ضخیم

افرد بسیار همدل که از نظر ماهیت بسیار محافظ کار هستند. آنها به طور طبیعی والد ، بسیارحساس، با اعتماد به نفس و از نظر زیبایی نیز جذاب هستند. لب های ضخیم در فرهنگ و جامعه بسیار جذاب و زیبا تلقی می شوند. افراد دارای این لب ها از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

لب کمانی

افرادی که این نوع لب ها را دارند ، خلاق ، هنرمند و همیشه در حال خود نمایی هستند. در تعاملات اجتماعی و حفظ روابط بسیار خوب هستند. حضور ذهن سریع و بالایی دارند .کاملاً تکانشی ، خودجوش ،چابک هستند و در صورت نیاز ، براحتی با دیگران قطع ارتباط میکنند.

لب ضخیم و نازک

افرادی که یکی ازلب های بالا یا پایینشان ضخیم تر یا نازک تر است . کنجکاوی و چیزهای ترسناک را دوست دارند.

افرادی که این نوع لب ها دارند ، جسورهستند و از ناشناخته ها نمی ترسند. اینها افرادی هستند که بیش از حد به دیگران اعتماد دارند و به همین دلیل با مشکلات زیادی روبرو میشوند. آنها دوست دارند مستقل باشند و دوست دارند چیزهای جدید را آزمایش کنند. از آنجا که آنها بی باک هستند ، نمی ترسند که هر چیزی را در زندگی تجربه کنند.

لبهای قلبی شکل

افراد دارای این نوع لب ها مستقل و با اراده هستند. آنها نسبت به سایر افراد پرشور ،هنری ، خلاق، خوش بین ، شوخ و شخصیتی پرانرژی دارند. این افراد پر از شادی و بسیار اجتماعی هستند.

لب طلایی

این افراد در زندگی خود کاملاً پایدار، متعادل و قابل اعتماد هستند. یکی از نقاط قوت افراد با این نوع لب ها مهارت شنیداری آنهاست زیرا خوب گوش می دهند و بنابراین می توانند هر کاری را که به آنها داده می شود حل کنند.این افراد توانایی بالایی برای غلبه بر هر مانعی که در مقابل آنها قرار می گیرد دارند. آنها مهارت های منطقی قوی دارند واز نظر عاطفی پایدار هستند.

لب های پهن

افرادی که لب های پهن دارند معمولا برونگرا و صمیمی، رهبران خوب ، کمال گرا، تنوع طلب، عاشق شهرت و ناسازگار هستند. این افراد دوست دارند چیزهای جدید بیاموزند. ناگفته نماند این افراد ذاتا با استعداد هستند.

لب هایی که در مرکز پر هستند

این نوع لب در مرکز لب بالایی حجیم‌تر است. این افراد مجریان ذاتی هستند و دوست دارند کارهایی بکنند که به خود افتخار کنند. لب های مرکزی پرپشت اغلب توسط افراد هنرمند مشخص می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد