اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این روش ذهن و بدن خودتان را شارژ کنید

اگر در طول روز خسته میشوید اینجا ایده هایی وجود دارد که بدنتان را شارژ کنید.

اگر در طول روز خسته میشوید اینجا ایده هایی وجود دارد که بدنتان را شارژ کنید:

رژیم غذایی خود را تغییر دهید

سطح انرژی شما به شدت تحت تاثیر رژیم غذایی شما قرار می گیرد. کارشناسان ترکیبی از کربوهیدرات ها مانند غلات کامل و سبزیجات نشاسته ای را با پروتئین های بدون چربی و چربی های سالم در هر وعده غذایی توصیه می کنند. پختن و خوردن غذاهای مقوی امکان پذیر است، حتی اگر روز شلوغی دارید.

کش آمدن

یک بدن خسته ، بیشتر از بدنی که آرام و سالم است در معرض آسیب است. شما می توانید با کشش ماهیچه های خود هر روز به مدت پنج دقیقه به شارژ مجدد بدنتان کمک کنید.

ورزش کن

وقتی خیلی خسته هستید، نشستن در مقابل تلویزیون بعد از یک روز طولانی می تواند وسوسه کننده باشد. اما این باعث می شود که شما احساس خستگی بیشتری کنید. سعی کنید بلند شوید و حرکت کنید. پیادهروی یا دوچرخهسواری حتی فقط برای ۲۰ دقیقه میتواند ساعتها به شما انرژی بدهد.

بیشتر بخواب

خواب، شارژ کننده نهایی بدن است. کارشناسان هفت تا نه ساعت خواب در شب را برای بزرگسالان سالم ۲۶ تا ۶۴ ساله توصیه میکنند. خوابیدن کمتر از شش ساعت در شب یک عامل خطر اصلی برای فرسودگی شغلی است. با به خواب رفتن و بیدار شدن هر روز در یک ساعت مشخص یک برنامه خواب سالم تنظیم کنید.

استراحت منظم داشته باش

در طول روزبه بدن خودتان اجازه استراحت دهید. به گفته کارشناسان، چرتهای ۶۰ تا ۹۰ دقیقهای میتواند انرژی شما را تقویت کنند. اگر احساس میکنید سرتان خیلی شلوغ است، یک چرت در طول روزانه بزنید تا شما را شارژکند.

از افرادی که انرژی شما را میخورند فاصله بگیرید

اگر افراد یا موقعیتهای خاصی شما را ناراحت میکنند، از آنها فاصله بگیرید. این می تواند به معنی پایان دادن به چیزها وافرادی باشد که انرژی شما را میخورند .

وقت خود را با دوستان نزدیک و خانواده بگذرانید

افراد خوب تمایل دارند انرژی خوبی را ساطع کنند. با صرف زمان بیشتر با افرادی که شما را خوشحال می کنند به جای کسانی که شما را ناراحت میکنند ، خودتان راشارژ کنید.

از تکنولوژی فاصله بگیر

زندگی دیگران اغلب در رسانه های اجتماعی "بی نقص" به نظر می رسد، اما زندگی واقعی آنها اینطور نیست. احساس اینکه باید انتظارات خاصی را برآورده کنید یا کارهای خاصی بکنید ، خسته کننده است. از رسانه های اجتماعی کمتر استفاده کنید.

یه کار هنری بکن

هنریک راه عالی برای کمک به شارژ ذهن است. برخی از لوازم هنری را بردارید و بکشید یا نقاشی کنید. بسیاری از کتابفروشی ها نیز کتاب های رنگ آمیزی با الگوهای پیچیده دارند که برای کاهش استرس طراحی شده اند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد