اونس طلا2302.52
مظنه14,771,000
18 گرم3,409,800
ارزش سکه33,279,063
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

چهار راز زوج های خوشبخت

به اشتراک گذاشتن زندگی تان با شریک زندگی می تواند تجربه ای رضایت بخش و چالش برانگیز باشد.

زندگی عاشقانه بسیاری از زوج ‌های عاشق هم در نهایت یا به جدایی ختم می شود یا باعث می شود که با ناسازگاری در کنار هم ادامه دهند که این موضوع ثابت می‌کند برای سالم ماندن و شادی یک رابطه بیش از عشق محبت و درک عمیق لازم است.

بخش خبری سایت طلا اینجاست که مطمئن شود زندگی عاشقانه شما به قوت خودش باقی خواهد ماند! در مقاله امروز از توصیه هایی درباره اینکه شما چگونه می توانید در طول زمان کیفیت زندگی عاشقانه تان را با شریک زندگی تان حفظ کنید سخن می گوییم. در ادامه همراه ما باشید.

1-حداقل از یک سرگرمی با هم لذت ببرید

در حالی که داشتن سرگرمی های شخصی برای هر یک از شما عالی است، همچنین ضروری است که شما دو نفر چیزی برای لذت بردن به عنوان یک زوج پیدا کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از تمرین یک ورزش خاص یا تماشای فیلم با هم. یک فعالیت را انتخاب کنید و به آن متعهد شوید. مهم این است که هر دوی شما این بخشی از روال معمول خود را بسازید و مهمتر از همه، این که سرگرم شوید و زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید.

2-به فضای یکدیگر احترام بگذارید

زوج‌های جذاب صمیمیت باورنکردنی دارند، اما همچنین می‌دانند که چگونه از مرزها تجاوز نکنند. احترام گذاشتن به فضای عزیزانتان و دادن فضایی برای نفس کشیدن به آنها برای یک شراکت شاد بسیار مهم است. احساس خفگی یا گرفتار شدن در یک رابطه برای هر دوی شما منفی است.

3- برای تعطیلات باهم وقت بگذارنید

لازم نیست چیزی بیش از حد فانتزی باشد. این می تواند یک تعطیلات آخر هفته باشد یا اگر پولتان کم است، یک روز کامل کنار ساحل یا در طبیعت بگذرانید. ایده این است که استراحت کنید و زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید، به دور از نگرانی های روزمره و درگیری های احتمالی. تغییر همیشه لازم است.

4- با عصبانیت از یکدیگر به رختخواب نروید

اگر مشکلی وجود دارد، فورا آن را حل کنید. آن را ادامه دارنکنید و انتظار داشته باشید که همه چیز خود به خود حل شود. این نوع نگرش فقط به رنجش منجر می شود. زوج های بالغ در مورد مسائل خود صحبت می کنند و کینه را حفظ نمی کنند. سلامت روان شما بسیار مهم است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد