اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اتحادیه طلا وجواهر شمیرانات، هیت مدیره ای جدید با اهدافی بلند

سایت طلا: نائب رئیس اتحادیه شمیرانات ضمن معرفی این اتحادیه از راهکارهای پیش روی مدیران، برای پیشرفت صنعت طلا و جواهر گفت.

رضا اخوان شریف، مرد شوخ طبع و خوش برخورد اتحادیه شمیرانات است که مسئولیت نائب رئیسی این اتحادیه را برعهده دارد.

نمایشگاه طلا و جواهر و برند مکان مناسبی بود تا با این مدیر با تجربه گفتگو کرده و با اتحادیه شمیرانات بیشتر آگاه شویم.

اخوان در گفتگو با سایت طلا اعلام کرد:هیئت مدیره اتحادیه شمیرانات ،هیت مدیره ای جدید و با تجربه هستند که در جهت ارتقا صنعت طلا و جواهر گام بر می دارند.

وی افزود: ارتباط و هماهنگی با مدیران صنف طلا و جواهر شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد و همچنین تعامل با نهادهای مرتبط با صنعت طلا و جواهر و بسترسازی مناسب برای رشد صنعت طلا و جواهر از جمله کارهای صورت گرفته، و پیش روی این اتحادیه است.

اخوان، کنترل و مجهز نمودن واحدهای این اتحادیه را به سیتم های امنیتی و یادآوری مسائل ایمنی برای اعضا این اتحادیه را از دیگر فعالیتهای این اتحادیه برشمرد.

نائب رئیس اتحادیه شمیرانات ضمن اعلام کمبود تجهیزات پیشرفته در صنعت طلا و جواهر گفت: عوارض گمرکی باعث شده تا تولید کنندگان طلا و جواهر نتوانند به راحتی ماشین آلات و تجهیزات ساخت مصنوعات طلا را وارد کنند و به عبارت دیگر وارد کردن دستگاههای پیشرفته به صرفه نیست.

اخوان تحول در ماشین آلات و ابزار طلا سازی در کشور را ضروری اعلام کرد و تاکید کرد: بازار سنتی با ورود و تجهیز ماشین آلات جدید و تکنولوزی نو از دور خارج خواهد شد و در این میان، توجه و حمایت بیشتر دولت و مدیران صنعتی کشور را می طلبد.

وی تصریح کرد توجه مجمع امور صنفی و اتاق بازرگانی نسبت به صنعت طلا و جواهر باید بیش از گذشته باشد و با ارائه و فراهم نمودن تسهیلات برای تولید کنندگان راه را برای حضور صنعت طلا و جواهر در عرصه های بین المللی آماده سازند.

اخوان در ادامه گفتگو با سایت طلا، ضمن تمجید از مدیریت اتحادیه کشوری طلا و جواهر عنوان کرد: اتحادیه کشوری طلا و جواهر، اتحادیه ای نوپاست و جای کار بسیار دارد و من مطمئن هستم با مدیریت عالی آقا کشتی آرای و انگیزه خوب و برخورد و رفتار شایسته و تجربه خوب ایشان می توان به توانمندی ها و فعالیتهای آتی این اتحادیه خوش بین بود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد