اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یکی از 4 صندوقچه را انتخاب کنید و فال این هفته خود را بخوانید

سعی کنید صادقانه یکی از صندوق ها را انتخاب کنید و در ادامه به دنبال جواب مورد نظر خودتان باشید.

در این تست سعی کنید صادقانه یکی از صندوق ها را انتخاب کنید و در ادامه به دنبال جواب مورد نظر خودتان باشید.

فال شماره یک

پول بر سر کسی که اولین صندوقچه را انتخاب کرده است می بارد. تمام ورشکستگی‌های مرتبط با پول پشت سر گذاشته می‌ شوند. شما دیگر نمی کذارید حسرت خریدن چیزی در دلتان بماند، زیرا الان پول زیادی دارید و حتی می توانید در آن ها شنا کنید!

خودتان را برای کارت کشیدن های زیاد آماده کنید ، زیرا پول های بیشتری در راه است و این دوران طلایی زندگی شماست. از آن لذت ببرید و آن را با بقیه هم شریک شوید.

فال شماره دو

هنوز عاشق نشدید؟ منتظر پیش آمدن این حس هستید؟ شما در مسیر درستی قرار دارید و خیلی زود آن فرد مورد نظری که مدت ها آرزویش را داشتید با تمام شکوهش در برابر شما ظاهر می شود. تصویری که در ذهنتان ساخته بودی هم اکنون کاملاً با آنچه می بینید مطابقت دارد. سرانجام شما متوجه خواهید شد که رویاها به حقیقت می پیوندند، فقط باید به افکار و اهدافی که دارید باور داشته باشید و آنچه را می خواهید تجسم کنید. دیگر لازم نیست به دنبال مسیرهای جدید بگردید شما در مسیر آن چیزی که می خواهید هستید فقط به تلاش بیشتر ادامه دهید.

فال شماره سه

روحتان جریحه دار شده است و ناراحت هستید ، منشا این ناراحتی یکی از افراد عزیز زندگی تان است و قرار نبوده است که از نظر روحی او به شما آسیب بزند . او از این ناراحتی ناخواسته بسیار ناراحت است و سعی می کند از شما عذرخواهی و دلجویی کند. به شما پیشنهاد می کنیم به او فرصت بدهید صحبت کند و جبران کند. سرنوشت به شما کمک می کند تا رابطه ای را پیدا کنید که در آن احساس خوشحالی کنید. شما فقط باید سعی کنید به احساساتی که دارید ایمان داشته باشید و همه نگرانی ها و شک ها را از خود دور کنید. بدانید که این روند به تدریج آرام می شود.

فال شماره چهار

فقط خدا می داند کی و چگونه ما از این دنیا می رویم. پس زیاد به این موضوع فکر کنید. نا امیدی بس است سعی کنید هدف های جدید و منطقی برای خودتان داشته باشید و هر روز در راستای آن ها تلاش کنید. مهم نیست در گذشته چه بودید مهم امروز است و کارهایی که امروز انجام می دهید آینده تان را می سازد. مراقب موانع و انسان ها باشید افراد زیادی هستند که چشم دیدن موفقیت شما را ندارند و در واقع ضعیف بودن شما به نفع آن ها و به ضضر شماست.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد