اونس طلا2314.11
مظنه14,746,000
18 گرم3,404,100
ارزش سکه33,222,738
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

لندن: صادرات کالاهایی که ممکن است علیه اوکراین استفاده شود، به روسیه ممنوع

دولت انگلیس قصد دارد صادرات محصولاتی به روسیه را ممنوع کند که ممکن است از آنها علیه مردم اوکراین استفاده شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت تجارت بین‌الملل انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: انگلیس همچنین صادرات محصولات و فناوری که روسیه می‌تواند از آنها برای سرکوب مردم قهرمان اوکراین استفاده کند، ممنوع می‌کند. محصولاتی که هدف (این تحریم) قرار گرفته‌اند شامل تجهیزات رهگیری و نظارت هستند.

این وزارتخانه همچنین تعرفه‌ها و سهمیه‌بندی محصولات اوکراینی را لغو کرد و گفت: تعرفه گمرکی محصولاتی که از اوکراین صادر شده‌اند به صفر رسیده و سهمیه تحت توافق تجارت آزاد، حذف می‌شود تا در این زمان نیز، از اوکراین حمایت اقتصادی شود.

این وزارتخانه همچنین اشاره کرد که حذف تعرفه‌های گمرکی به درخواست ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین صورت گرفته است. بر اساس این بیانیه، اقدامات مربوط به تعرفه‌ها بخشی از حمایت اقتصادی گسترده انگلیس از اوکراین است، از جمله تضمین وامی به ارزش حدودا ۱.۲۷ میلیارد دلار.

این بیانیه تاکید کرد که «حذف تعرفه صادرات کلیدی اوکراین - از جمله جو، عسل، گوجه‌فرنگی کنسرو شده و طیور - به کسب‌وکارها و تولیدکنندگان اوکراینی در این برهه نیاز، کمک خواهد کرد.

در ۲۴ فوریه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که به درخواست سران جمهوری‌های خودخوانده منطقه دونباس، تصمیم به انجام یک "عملیات ویژه نظامی" گرفته است تا از مردمی که به گفته او «از تجاوز و نسل‌کشی دولت کی‌یف به مدت هشت سال رنج برده‌اند» محافظت کند. با آغاز این حمله، آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا تحریم‌های سختی را علیه مسکو وضع کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد