اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هرگز پیش از خوابیدن لباس خواب نپوشید

تقریبا همه ما پیش از رفتن به تخت خواب، لباس خواب خود را می پوشیم. شاید به نظر شما عجیب برسد اما متخصصان می گویند که برای داشتن یک خواب آرام و با کیفیت بهتر است هیچگاه این کار را انجام ندهید.

به گزارش سایت طلا، داشتن خوابی آرام و با کیفیت آرزوی بسیاری از افراد است. یکی از تکنیک هایی که می تواند به شما کمک کند تا خواب کافی و باکیفیتی را تجربه کنید، رفتن به تخت خواب بدون پوشیدن لباس است.

1. سریع تر به خواب خواهید رفت. خوابیدن بدون هیچ لباسی باعث می شود تا دمای پوست شما پایین امده و در نتیجه سریع تر به خواب بروید. همچنین پایین بودن دما باعث می شود تا خواب عمیق تری را تجربه کرده و از خواب بیدار نشوید.

2. سلامت روانی را ارتقا می دهد. به گفته محققان کمبود خواب و افسردگی ارتباط تنگاتنگی دارند. خوابیدن بدون لباس می تواند کمبود خواب شما را برطرف کرده و در نتیجه باعث ارتقای سلامت روانی شما شود.

خواب

3. باعث کاهش وزن می شود. به طور کلی دو نوع چربی در بدن داریم. چربی سفید که همان چربی است که در شکم جمع شده و باعث چاقی می شود و چربی قهوه ای که در فرآیند متابولیسم دخیل بوده و گرمای بدن را تامین می کند.

تحقیقات نشان داده است که چربی قهوه ای بر خلاف چربی سفید برای بدن مفید بوده و در کاهش وزن نیز تاثیر گذار است. خوابیدن بدون لباس باعث پایین آمدن دمای بدن شده و چربی قهوه ای نیز در دمای پایین تولید می شود که در نتیجه می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

اعتماد به نفس

4. باعث اعتماد به نفس بالاتر می شود. خوابیدن بدون لباس باعث می شود تا با اندام خود کنار آمده و آن را دوست داشته باشید که در نتیجه اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

همچنین توجه داشته باشید که متخصصان بر این باور هستند که خوابیدن در دمای پایین به افزایش کیفیت خواب کمک می کند. طبق گفته بنیاد ملی خواب آمریکا بهترین دما برای خوابیدن 18.3 درجه سانتی گراد است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد