اونس طلا2414.89
مظنه14,596,000
18 گرم3,369,400
ارزش سکه32,884,788
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,300,000
ربع14,800,000

گوشی های هوشمند Realme Q5 و Q5 Pro

گوشی های هوشمند Realme Q5 و Q5 Pro در چین راه اندازی شدند.

گوشی های هوشمند Realme Q5 و Q5 Pro در چین راه اندازی شدند. قیمتها، ویژگیها و مشخصات Realme دو گوشی هوشمند جدید را تحت سری Q5 خود عرضه کرده است vanilla Q5 و Q5 Pro هر دو دستگاه برای اولین بار در چین از ۷ اردیبهشت۱۴۰۱ با تخفیف ۱۰۰ یوان در دسترس خواهند بود. در حالی که قیمت Realme Q5 از ۱۲۹۹ یوان (حدود ۲۰۲ دلار) شروع می شود، Realme Q5 Pro از ۱۷۹۹ یوان (حدود ۲۸۰ دلار) قیمت دارد.

مشخصات : Realme Q5 دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی FHD+ LCD با سوراخ پانچ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۰ واتی دارد. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ مبتنی بر Realme UI 3.0 اجرا می شود. برای عکسها و فیلمها، Realme Q5 دارای تنظیمات دوربین سهگانه پشتی است که شامل یک لنز اصلی۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و عمق است. در جلو، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماسهای ویدیویی وجود دارد.

از سوی دیگر، Realme Q5 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی FHD+ AMOLED E4 با حدود ۱۲۰ هرتز و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۲.۶ درصد است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک ماژول دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه با یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. مانند گوشی هوشمند Q5، Q5 Pro نیز دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی است.

در حالی که Q5 دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره است، نوع Pro دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. علاوه بر این، هر دو گوشی از رم ۵ گیگابایت پشتیبانی می کنند.

Realm همچنین یک مدل نسخه محدود از Realme Q5 Pro را معرفی کرد که در یک بسته ویژه بر اساس شخصیت های انیمه Time Agent عرضه می شود. این شامل نوع زرد Q5 Pro، یک قاب محافظ، یک جاکلیدی Realmeow، برچسبها و کارتهای مجموعه است. قیمت نسخه محدود ۲۲۹۹ یوان(حدود ۳۵۸ دلار) تعیین شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد